the_fa2man Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Je sig is wel een beetje donker maar wel mooie die render vooral is prachtig en mooie lettertype je zou wel een mooie border kunnen geven maar toch een 9/10 Dit is mijn 6e signature ooit http://img217.imageshack.us/my.php?image=thefa2man3lx.gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) de auto is uitgerekt en er zit geen border om, maar omdat het pas je 6e is is hij wel een 7 waard Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruben414 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Young_Buck Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Wel vette sig. Ik houd wel van mortal kombat. Ook is hij wel mooi afgewerkt 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Best mooi, alleen volgens mij is dat linkerplaatje iets uitgerekt. Daarnaast meot je de volgende keer echt een ander lettertype pakken, want dit staat echt niet. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Heel erg mooi, waar haal je de renders vandaan en de size van de sig past er goed bij 9/10 rate me huidige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 GJ dit vind ik mooi 9 Warom ? Omdat hij mooie kleuren heeft en mooi geblede tekst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 De letters zien er raar uit 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Wow, mooi Headcrab! Ziet er spectaculair uit! Waar heb je die foto vandaan. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Volgens mij is dat een plaatje ui de film the day after tomorrow. Je sig. Ziet er mooi en strak uit. Erg speciaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Mooi gemaakt. 9.999 omdat ik niet van paars hou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Wel een leuke sig, alleen best veel mensen hebben die, ik denk omdat'ie van de Zaibatsu Gang is... 7/10. Leuke userbar btw Rate de mijne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Ziet er goed uit alleen de text. http://img249.imageshack.us/img249/3751/337ij.jpg Rate die ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Ziet er best netjes uit 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 een 8 goedzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Lettertype is niet echt iets voor een userbar verder wel goed 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.