MidnightMayhem Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Niet mooi. Het lettertype zelf vind ik al lelijk, en het effect op de letters ook niet. Een iets simpeler font zoals Arial Unicode MS zou ik wel mooi gevonden hebben. Zonder die witte vlekken bij je letters. 4/10 voor de achtergrond. Bewerkt: 28 juli 2010 door MidnightMayhem Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Hilarisch Alleen jammer dat hij er niet helemaal opstaat 9/10 Bewerkt: 28 juli 2010 door vice infernusX Reageren
jvj Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Als je bij je huidige sig die gele vlek niet had gemaakt dan hij hij mooier geweest 5/10 :O gele vlek? Dat heet een aureool! Zoiets als Jezus op z'n kop had. En andere heiligen. En engeltjes en al die andere zooi. Zeg nooit zomaar een vlek! Als er een vlek was zou ik die wel weggehaald hebben! Ontopic: op die van viceinfernusx heb niks ik op aan te merken. Prachtig! 10/10 Bewerkt: 28 juli 2010 door jvj Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Hij is te veel gesharpend en ziet er daardoor niet meer mooi uit. Ook staan de letters daar niet mooi. Die aureool bij het hoofd van Jacob staat ook nogal raar. Die eerste versie van TomHagen was erg mooi, maar deze niet. 4/10 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) De effecten en de kleur van het lettertype vind ik maar niks. Het midden is goed gelukt. 6/10. >>> Door -Matthijs-: Eén post per dag s.v.p.<<< Oops, over het hoofd gezien. Volgende mag reageren op SNIPER44 Bewerkt: 28 juli 2010 door MidnightMayhem Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Die van sniper ziet er vaag uit 7/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Als je bij je huidige sig die gele vlek niet had gemaakt dan hij hij mooier geweest 5/10 :O gele vlek? Dat heet een aureool! Zoiets als Jezus op z'n kop had. En andere heiligen. En engeltjes en al die andere zooi. Zeg nooit zomaar een vlek! Als er een vlek was zou ik die wel weggehaald hebben! Jij begrijpt het echt niet he dat je signature gewoon helemaal verkracht lelijk is? Die van Tom was super, maar je verkracht andermans werk... Als je dit zelf niet in ziet en je signature helemaal de hemel in prijst, ga je gang, maar je krijgt er niks voor, behalve dat je er narcistisch van word.En de regels lees je ook al niet... Maar daar houd ik verder me mond over Maarja, over naar de sig van Zombiespeed... Heel speciaal is het niet, maar het is wel leuk, iets uitgebreider mag wel en de aandacht mag ook meer op de zombie gericht worden Je krijgt van mij een leuke 6.5 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 De achtergrond is goed gedaan 8/10 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Mooi! Ook de render staat er mooi op ! 8.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Ik hou van die letters. 8/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Mooie letters, maar de achtergrond is een beetje saai en de kleuren passen niet goed bij elkaar.6/10 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Strak en goed gebruik gemaakt van de Gradient Tool. De streep onder de tekst staat er ook goed bij. 8/10 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Helemaal niet mijn stijl signature, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Voor dit type signature vind ik hem zeker goed geslaagd. De zwarte buitenste border is wellicht een beetje te dik naar mijn smaak, een pixel minder zou hem wat minder laten opvallen, waardoor de aandacht wat meer naar de signature zelf wordt getrokken in plaats van naar de border. Wat ik als een enorme plus zie is dat hoe langer je ernaar kijkt, hoe meer je ziet. Dat bijvoorbeeld de afbeelding van je gekozen personage ook in de achtergrond gebruikt is, zag ik pas later. Prachtig gebruik van layers en mooie, samenvallende compositie van achtergrond en voorgrond. Een dikke 8/10. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik zie dat je nu weer een nieuwe hebt Jacky, telkens weer blijven ze geniaal om naar te kijken. Deze is dan ook zeer goed gelukt, misschien niet zoveel inhoudt maar dat hoeft ook niet altijd. De kleuren komen mooi over elkaar heen, en vooral met zo'n passende achtergrond. Komisch gedaan als je het mij vraagt, lekker simpel maar toch effectief genoeg. Je hebt genoeg variatie gebruikt zo te zien en dat bevalt me wel. Leuk gedaan allemaal, vooral de vele komische houdingen van Johnny Bravo met zijn ego. Geniaal gedaan, je krijgt van mij een 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.