SNIPER44 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Gewoon het logo van Maffia II 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Leuke anime sig. Kleuren passen goed bij de renders. De tekst is goed ingeblend (Of Zoiets). Netjes! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Wel leuk. 8/10 omdat hij zo klein is. Mijn signature is een reactie op die van MidNightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Beetje vaag Mis ik de boodschap? Nu een 4/10 (meer als ik em snap ) Aaaah! Nu zie ik hem zo is ie zeker een 9/10 waard Bewerkt: 2 augustus 2010 door RoL0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 TBoGT sig, maar best leuk door die zaag 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Wel leuk. 8/10 omdat hij zo klein is. Mijn signature is een reactie op die van MidNightMayhem Beetje vaag Mis ik de boodschap? Nu een 4/10 (meer als ik em snap ) Bekijk die van midnightmayhem eens. erg leuk 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Hij is wel grappig, maar grafisch stelt het niet veel voor. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Dat was ook niet echt de bedoeling. OT:Die van jou is cool 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Als reactie op Die van MM is het een 7/10 waard grappig gedaan maar misschien moest je dan ook de gun proberen erbij te teken net naast de voet ? Die van mij heb ik niet erg serieus gedaan (wel serieus ontwerp maar gaan onderwerp) (overigens me eerste animatie sig) Bewerkt: 9 augustus 2010 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Hmm Bert en Ernie ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen haha. Wel een grappige animatie. Er is alleen een nadeel aan de animatie je ziet erg goed een witte rand om de eend heen. Dat maakt de sig meteen een stukje minder mooi. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Ik vind 'm best wel mooi gemaakt, maar er zit voor mijn gevoel maar weinig diepte in. En ik zie niet echt het verband tussen blaadjes en een ijkoude killer. 7/10 Bewerkt: 9 augustus 2010 door Gijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik vind jouw sig wel een leuk idee hebben maar het is er niet volledig uitgekomen. Ik vind de blauwe letterkleur iets te fel en die water spetters (als dat het is wat ik denk) zouden beter in kleur zijn gedaan i.p.v. in het wit/grijs. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Het ziet er wel leuk uit vind ik. Niet een heel erg normale signature, maar hij is wel lekker simpel. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ziet er mooi uit en goed gedailtaieerd (ofhoejedatschrijft)zoals bij die aim in de aim en een mooie glass effect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) 8/10, Hij zou hoger kunnen scoren als dat randje om die eend weg was :$ . @hieronder: Helemaal mee eens Bewerkt: 11 augustus 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.