FrankDangerz Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Leuke sig van Mafia 2 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 E ja... misschien gewoon een plaatje met wat tekst erop? 5/10.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Hij is een beetje donker vind ik. Ook is de achtergrond nogal leeg en dat ding in het midden staat best raar. Je naam staat daar best goed, alleen East Coast Gangsters niet echt vind ik. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2010 Ik weet gewoon niet wat te zeggen Echt sjieke signature, hugo! 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2010 Niet echt mooi. Een rare render (die effecten had je beter niet kunnen doen), een simpele achtergrond en een tekst die er niet goed bij past. Ik zou wat meer effecten toepassen, en je render (bij het geweer) minder inblenden. Een 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2010 Ik vindt hem wel mooi, alleen de tekst niet. Misschien andere font & kleur :$ 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2010 Redelijke saaie brushes en de tekst kleur heeft het dan weer niet... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2010 een 6 de spiegeling past niet van de tekst en die Neon had je minder kleuren moeten pakken (dus bijv. blauw, lichtblauwe, grijs, zwart, wit, donker groen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Het is niet mijn stijl, alleen het zwart-wit effect is goed gekozen. Een zes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Die chicks kunnen beter maar ziet er goed uit. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Heel mooi, de letters en al die kleuren. 8,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Zag er eerst wel leuk uit, maar het is nu wel weer eens tijd voor een nieuwe. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Kleuren passen bij elkaar. Die sterren passen er ook bij en het krijgt een leuk "Uitlopend" effect. De tekst heeft een leuke kleur. Border past perfect in het plaatje. Eigenlijk niks op aan te merken. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Ik vind het wel een leuke signature! Het is heel mysterieus en ook heel apart, want als ik een beetje van onderen kijk zie ik een kruis en als ik van boven kijk zie ik een masker. Een leuke 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Zeker een mooie signature, goede effecten die zeker tot hun recht komen, goede kleurencombinatie. Eigenlijk verder een perfect geheel Alleen zou ik de tekst anders doen 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.