Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik vind het neon wel gaaf gemaakt. Ik vind felle kleuren altijd leuk om te zien, dus een dikke 8/10. Die andere 2.0 geef ik niet, omdat er te weinig tekst in staat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Mooi gedaan, kleuren passen ook in de stijl van TBoGT ^^ 9/10 ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 Nice! Mooie lichtlaserflitsdingen ! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2010 Ziet er wel mooi uit. Lekker simpel. Alleen niets aparts en daardoor ook niet geweldig. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Sorry Hugo hij laad niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Beetje flauw, daarnaast zijn lekker en ding twee woorden, niet 1. Een 3/10, omdat er er weinig effecten ofzo inzie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Van die signature vind ik het wel leuk dat ie steeds switcht van kleur, per pagina. Het logo links vind ik wel passend, maar ook de tekst is er goed in gezet. 7.5/10 Al had die tekst er wel uit gemogen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Strak, maar in mijn ogen toch iets te saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Ziet er wel leuk uit met die animatie en zo. Ook dat aan de zijkant (ik weet niet precies hoe ik het moet noemen ) ziet er wel mooi uit. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Simpele tekst maar lelijk kan ik het niet noemen. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Het is niet echt mijn stijl, piraten. En zeker niet als ze zombie-achtig zijn. Of kijk ik nu verkeerd? De kleuren en het contrast passen wel weer bij elkaar, dus ik geef als cijfer een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Een beetje saai en leeg imo. Op zich staat de tekst er wel goed. Maar de kleuren passen ook niet echt bij elkaar. 5.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Mooi gedaan met die strepen. Alleen vind ik de kleuren niet erg mooi. Ik ben niet zo iemand die bruin mooi vind. Toch verdient dit een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik vindt hem een beetje leeg eerlijk gezegt :$ 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Niet mijn smaak maar wel grapig gedaan met kroontje enzo. Achtergrond kleur iets minder. 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.