the_fa2man Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 ik vind de lettertype wel mooi maar de achtergrond niet zo mooi een 6,5 mijn mening mijn 6e sig ooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Het donkere gedeelte is ietsje te donker en het lichte gedeelte iets te licht. Ook het lettertype vind ik niet zo mooi. Maar ik zie dat je toch geprobeerd hebt om er iets moois van te maken, en wel je tijd hebt ingestoken. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Je word alsmaar beter Dizzee. Ik zie je echt groeien, probeer nog iets meer met de achtergrond te knoeien door wat meer kleuren of effecten te gebruiken. De border is niet echt bijpassend, maar je ziet dat als je dat kan dat je zelf al improviseert. Die border met al die gaten zou ik zelf iets minder opvallend doen. De tekst is niet verkeerd, volgens mij gewoon op overlay en dat is altijd wel mooi vind ik. Ook zie ik een lichte straal naast het plaatje en dat geeft ook wel iets gaafs. Cijfer = 8 Nice done. Rate mijn signature, niet mijn badge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Ik vind hem een beetje dof lijken maar voor de rest niks op aan te merken. 9.5/10 BTW alleen mijn sig niet mijn userbalkje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Ziet er leuk uit, alleen erg simpel. Er zit geen border omheen, en de tekst ''Gangster28'' is niet goed te lezen. Wat ik wel weer leuk vind is die neon die beweegt onder de auto. Van mij krijg je voor je signature een 7/10 Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Heel erg Proffesioneel, mooie size, mooie kleur, leuke render en ziet er gwn perfect uit 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) HET IS WEL mooi maar het lijkt of er iets ontbreekt alleen weet ik neit wat ik geef je toch een 9 (edit:als je men screen wil beoordelen neem dan die waar tommy en vice staat.->groene achtergrond edit 2:ga maar verder op crazy creezy zijn avatar want ik kreeg een pm dat ik een van men 2 moest wegdoen en dus heb ik degene die ik wou tonen weggedaan! Bewerkt: 13 januari 2006 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Mooie niks op aan te merken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Ziet er leuk uit, alleen erg simpel. Er zit geen border omheen, en de tekst 'Gangster' is niet goed te lezen. Wat ik wel weer leuk vind is die neon die beweegt onder de auto. Van mij krijg je voor je signature een 7/10 Bewerkt: 13 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Juice: Hij is gewoon mooi, niks mis mee dus van mij krijg je een 10/10 er is niks mee! Nu mijntes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Hij is nogal simpel. Wel mooie lettertype's maar de scanline niet. Een kleine render zou wel leuk zijn 6.8/10 rate deze sig maar: Bewerkt: 14 januari 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ik zie niet echt scanlines, maar dat zal wel aan mij liggen. Het is een leuke sig, leuke pixelstretch, alleen het lettertype vind ik juist wat minder. Maar over het algemeen een goede sig. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Leuk gedaan Dizzee! De border is ook echt heel leuk gedaan. Verder vind ik het lettertype wat standaard. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Juice ik vind het een erg leuke sig, ze spreekt me aan. Alleen is je tekst een beetje Blur ? Thx To mijn sig aan Dizzee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Juice ik vind het een erg leuke sig, ze spreekt me aan.Alleen is je tekst een beetje Blur ? Thx To mijn sig aan Dizzee. Zou je ook een cijfer willen geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.