.Corneria. Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 Leuke effecten. De kleuren passen goed bij de render. De brushes geven een mooi effect. Dat 'Lightening Effect' staat op de juist plaats. In het totaal vind ik het 'Zeer' geslaagd. 9,1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Zoals ik in de showroom heb gezegd vind ik dit een zeer goeie signature, heb geen opmerkingen dus dan kan ik niet lager dan een 10/10 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Kort cool vet geil stoer? 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Gang sign... Niet echt awesome of speciaal he? 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2010 Beetje simpel maar wel leuk, zo dat vuurwerk effect met jou naam erbij 6.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2010 Vind die van jou eigenlijk weinig aan, ziet er simpel uit en de achtergrond klopt niet met de render. Tekst lijkt erop gedumpt met een klein effectje erop. Textures op de achtergrond en klaar. Volgende keer beter inblenden en betere keuzes maken omtrent je render/bg 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Erg mooi, vooral de kleuren. De lichtpuntjes om haar hoofd heen zien er super uit. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Er mooie sig maar die koffieafdruk lijkt niet echt zo echt 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Dooie boel hier. Mooie sig, maar de tekst is niet gemakkelijk te lezen. Ik vind de foto die je gebruikt hebt erg mooi, en het patroontje dat er over heen zit ziet er goed uit. De stroke om je naam heen vind ik minder geslaagd. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Mooi, leuke kleurencombinatie. De render past goed in het geheel. Alleen is het op sommige plekken wat onduidelijk. Voor de rest, leuke font en mooie effecten. 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Zeker mooi, Heb er niet veel op aan te merken, alleen misschien wat tekst? :$ 9,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Aah, heerlijke effecten! Ik vind 'm prachtig en erg origineel. Één ding, die border vind ik te dik. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Wow :o Heb net even je filmpje gekeken, geweldig om te zien welke technieken je gebruikt. Misschien was het leuk geweest als die golvende lijntjes op de achtergrond doorliepen, in plaats van te laten stoppen achter het hoofd. 9,9/10 Dat ene minpuntje vanwege die golvende lijntjes die plotseling ophouden :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Erg simpel maar samenhoudend. Lijkt mij een stock met logo erop en that's it maar het vormt een goed geheel.. Logo is niet echt ingeblend maar toch niet ervoor geplakt. Het past wel bij elkaar. Of het is gewoon een stock met tekst erop gedumpt, of het is een stock met logo en tekst erop gedumpt Alhoewel, deze is een 7/10 waard wegens de simplicity en toch dat alles bij elkaar past. ---- Zelf loop ik al tijdje met deze sig rond, vind hem nog steeds cool en heb alle kennis van photoshop verloren.... Dus hou ik het nog een tijd bij deze tot ik weer iets nieuws heb Bewerkt: 22 december 2010 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Niet echt mijn stijl, maar wel knap gemaakt Een 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.