TekaLoca Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2011 Nog steeds een van de mooiste signatures op het forum vindt ik. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2011 Mooi, flitsend en heel duidelijk. Sowieso vind ik het effect, met dat het van binnen naar buiten loopt, heel mooi. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 leuke kleuren 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 Leuk en eenvoudig gehouden 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Heel eenvoudig, en er zit niet heel veel werk in. Verder is de plaatsing van de tekst ietwat raar. Toch geef ik het een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Nice, boven mooi rood. Midden alleen te licht. Wat is het ontploffende huizen van WO II? 6.9/10 JIj kan beter maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) wauw nice 85/100 ---- als ik m'n eigen zou raten zou ik et een 30/100 geven ofzo... maarja, we houden hem er al 6 jaar in voor de herkenning @ hieronder: Bewerkt: 9 februari 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iFire Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 =D =D =D 10/10 nej 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 Leuk gedaan! Maar ik vind het alleen jammer dat je aan zijn rechterhand wat zwart om zijn vingers ziet Maar veder vind ik hem geslaagd! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 Chill maar zo gewoon. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 Een mooie aanpassing van het originele logo. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 Leuk en eenvoudig 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 Best een leuke sig. De kleuren van die 'balken' (weet niet hoe het anders noemt ) passen goed bij elkaar. Alleen de witte tekst en het lettertype van 'TekaLoca' zou ik wat anders gedaan hebben, bv. hetzelfde font als 'aka. GrandTheftAuto-Jooriie'. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 Leuke sig., mooie kleuren. Alleen lijkt het alsof het plaatje dat je gebruikt hebt onevenredig geresized is. De border vind ik niks, maar het pattern is nice. [6/10] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 Best een leuke sig. De kleuren van die 'balken' (weet niet hoe het anders noemt ) passen goed bij elkaar. Alleen de witte tekst en het lettertype van 'TekaLoca' zou ik wat anders gedaan hebben, bv. hetzelfde font als 'aka. GrandTheftAuto-Jooriie'. 7.5/10 Dan zou het veel te simpel geweest zijn mattje, jij weet al wat ik van je sig vind, hé. Mooie kleuren, mooi idee.. Alleen wou ik dat ik het zelf ook kon 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.