Faenty. Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 Ik vind hem wel koewl 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2011 Een zwarte achtergrond met witte tekst, meer kan ik er niet over zeggen. Het lettertype is wel mooi. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2011 wel leuk gedaan, al vind ik dat rood ietsie te slordig 65/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2011 Mysterieus, zou de volgende mijn avatar kunnen raten aub ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2011 Nee, dit is een 'Rate de signature boven je'-topic. Dus.. ik vind die van jou echt niets hebben Past wel bij je naam, maar verder.. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) Nee, dit is een 'Rate de signature boven je'-topic. Dus.. ik vind die van jou echt niets hebben Past wel bij je naam, maar verder.. 3/10 Als jij eens in wat meer topics zou kijken zoals in het gesloten "rate de ava" topic had je gelezen dat dit wel mocht. Dus nogmaals zou je mijn avatar kunnen raten i.p.v mijn signature. Laat je ava maar raten bij het topic "Photoshop Art Raten" of vraag of ze bij "Rate de Sig boven je" ook even je avatar raten Closed Totaal mee eens, ook al zijn we 2,5 jaar verder. Bewerkt: 16 februari 2011 door Pwned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2011 Nee, dit is een 'Rate de signature boven je'-topic. Dus.. ik vind die van jou echt niets hebben Past wel bij je naam, maar verder.. 3/10 Als jij eens in wat meer topics zou kijken zoals in het gesloten "rate de ava" topic had je gelezen dat dit wel mocht. Dus nogmaals zou je mijn avatar kunnen raten i.p.v mijn signature. Laat je ava maar raten bij het topic "Photoshop Art Raten" of vraag of ze bij "Rate de Sig boven je" ook even je avatar raten Closed Totaal mee eens, ook al zijn we 2,5 jaar verder. wel leuk allemaal zo'n discussie over avatar raten , maar IK wil nog wel graag dat je mijn Signature rate want dat ben je bij mijn vorige post vergeten Signature: 40/100 niet echt speciaal... zwart-wit met een provocerende tekst Avatar: 85/100 mooie avatar , met mooie letters + kleuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2011 (bewerkt) ik hou van hitman 7.5/10 Bewerkt: 17 februari 2011 door SanAndreasStories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2011 Wel leuk gedaan! Zijn die scanlines in een golvend effect gedaan of zo? 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2011 Zeer eenvoudig en leuk 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2011 het heeft wel wat maar als ik niet zou weten wat er staat zou ik de letters niet kunnen lezen. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2011 mooie dame ... kon misschien wel ietsie mooier 75/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 Ietsjes té simpel? 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 Sowieso leuk idee. Vooral met dat 'Proud Co-Leader Algonquin Hustlers'. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 (bewerkt) Wel leuk maar misschien kon de 'outer glow' van 'Algonquin Hustlers' iets hoger. 7/10 Bewerkt: 23 februari 2011 door BoerBanaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.