Megadreams Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 Het geheel past mooi bij elkaar. Ook de vrouw erin past er zeer goed bij. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 Simpel en strak, zoals ik 't graag zie in signatures. Misschien had je nog een iets "ronder" lettertype als Calibri of Segoe UI kunnen gebruiken, dan had ik 'm helemaal perfect gevonden. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Ik ben niet echt een trance fan 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Lekker simpel, Wel leuk 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Tja.. wat valt er te raten 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Mooi, goede graphics, en de blendoptions zijn prima in orde [10/10] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Simpel maar leuk 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2011 Wie zijn dat? Wel grappig, maar misschien moet je er nog de naam van wie het zijn erbij zetten. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) Dat zijn de bandleden van linkin park,geef je zo'n laag cijfer omdat ik niet de naam erbij heb gezet ONTOPIC:wat te simpel 5/10 Bewerkt: 5 maart 2011 door SanAndreasStories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 Leuke achtergrond achter die mensen. Met die lijntjes zo, heel leuk gedaan. Verder is er niets speciaals aan imo. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) Leuke kleuren, leuke texture op de achtergrond, maar verder niets bijzonders. 6,5/10 Bewerkt: 5 maart 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2011 Nogal onprofessioneel, alsof het met paint gemaakt is. Een mager zesje voor jou... Strakke sig, alleen wat teveel "licht" rond die spin. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Nogal professioneel, alsof het met photoshop gemaakt is. Een mager achtje voor jou... niet echt een Strakke sig, teveel "licht" rond die danseres. 6/10. Volgende mijn avatar raten aub Bewerkt: 11 maart 2011 door Pwned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Omdat dit het "rate the signature" topic is rate ik toch je signature. Ik geef hem een 3 op 10 omdat hij zo simpel is. Ik zal ook maar zoals je vroeg je avatar raten die verdiend een 6/10. Hij is naar mijn mening niet passend en niet zo goed gelukt, maar troost je ik kan het zelf niet beter. Bewerkt: 11 maart 2011 door Megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2011 Stja het is en blijft een logo 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.