BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2011 Sowieso is hij mooi ge-edit door Gta Ripper (was actief in je aanvraag topic, vandaar dat ik het weet ). Nu is hij niet meer super donker en dat is een pluspunt 7/10 Ja GTA-Ripper heeft 'm mooi gemaakt jij ook 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2011 Beetje donker xbox goed ingeblend. [4/10] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2011 Erg simpel, wat brushes en wat text op een oud blad. toch heeft het wel uitstraling 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2011 Ik heb hem niet zelf gemaakt, maar hij is wel goed vind ik. Die van jouw is best mooi, leuk wolkeneffect. [7/10] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2011 Ik zie het de laatste tijd steeds vaker gebeuren dat er meerdere keren op een dag wordt gepost en leden hun rate niet goed onderbouwen. Leden die als eens gewaarschuwd zijn voor het foutief raten moeten extra oppassen. Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen. Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening. Persoon onder mij mag de signature van supergtagamer beoordelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Ik vind hem een leuk sfeertje uitstralen, het had van mij iets donkerder gemogen maarja. Aan de linker kant is iemand/ben jij een beeetje doorgeschoten van het papier dat vind ik dan wel een beetje jammer dus daarom een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Niet echt springend, ik vind de signature een beetje van lage kwaliteit, maar de tekst springt er wel uit. Niet veel mooie effecten, dus 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Stja ik weet niet wat er precies veranderd is maar ik vind het mooi xD 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Zoals je zelf al aangaf, is dit gewoon een afbeelding van de lucht met wat tekst erbij. Ik weet zeker dat je beter kan dan dit. Je rand is trouwens erg misgelopen.. rechts is hij dikker dan bovenaan? 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2011 Een sig van L.A Noire ? in ieder geval maffia like. Maar ik vind hem erg mooi. de duisternis staat er wel bij. De tekst past ook perfect. ALleen die zwarte naam van je zou ik aanpassen. of weghalen of toch andere kleur imo. een 8 ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2011 (bewerkt) Best Simpel, en frustrerend als je er te lang naar kijkt (5/10). Bewerkt: 1 april 2011 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2011 Knap getekend met paint!Verder vind ik de rechter mooier dan de linker. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2011 leuke taxi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2011 Nogal leeg, op een rode text na dan ?! toch geef ik je een 7/10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2011 Ik hou van je paint signatures Je hebt goed diepte gemaakt en dat poppetje rechts vind ik echt awesome. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.