TekaLoca Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2011 Zeer mooie effecten rond, en voor de vrouw. Alleen zou ik het linkse deel wat minder flitsend maken. Maar ook niet te.. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2011 LOOOOOOOOOOOOVE IT 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 Simpel maar effectief, letters komen ook mooi naar je toe 9/10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 Paint -1 jou werkje +10 = 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) Powerpoint , beetje simpel. 3/10 Ow wat ben ik dom , ik heb net mijn signature verwijderd xD Bewerkt: 3 april 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 Paint -1 jou werkje +10 = 9/10 Simpel maar leuk Powerpoint werkje, de kleuren vind ik niet zo leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 Geen idee wat het precies voorstelt maar het is sowieso leuk gedaan. Kleuren zijn ook wel leuk alleen zou het fijner geweest zijn als ik wist wat het voorstelde 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) mooi... mooi 90/100 Bewerkt: 3 april 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Erg leuk, maar misschien had je dat verschil in de plaatjes een beetje over kunnen laten gaan. En er staat rechts "Posted Image" 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Tsja.. ik maakte 'm, maar vindt het niet zo leuk. Achtergrond is gewoon een gradientje en een beetje gesatineerd. That's it. Wel fijn dat je 'm nog draagt 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Awesome! Alleen jammer van die stipjes... 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Awesome! Alleen jammer van die stipjes... 9/10 Prachtige vrouw en leuke afwerking :O 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Jij houdt het simpel Er valt eigenlijk weinig te raten.. Dit is iets dat zelf ik in een paar minuten klaar heb met Photoshop. Wél origineel dus een 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2011 Opzich zit er een goeie sfeer verwerkt, lekker donker met iet wat licht 8/10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Leuke stijl, een beetje cartoon-achtig. De twee figuren lijken er mooi 'getekend' op, maar voor de rest is de signature wel een beetje leeg.. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.