Froodooo Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Nou Juice, ik rate jouw huidige wel eventjes. Mijn stijl is het niet, en dat patroon links vind ik niet echt heel erg mooi, maar nou ook weer niet lelijk. De render zit wel mooi in de Signature, en de tekst is ook wel netjes. Simpel, maar netjes. Persoonlijk hou ik meer van de Grunge stijl. Ik geef je voor je huidige Signature een 7.3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Juice ik geef even een cijfer sorry. Ik geef die van jou een 8.9/10. Froodoo die van jou is niet echt mijn stijl maar hij is wel erg mooi ik geef die een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Hij is iets te roze, en het meisje is hoekig en van slechte kwaliteit. Toch geef ik je een 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Leuk froop, mooie art: een 8.1/10. Nu ikke . Hij is gemaakt in paint . Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Je sig is wel grappig maar niet echt mijn smaak 7/10. Rate my new sign please. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Mafia dat is toch geen sig. Gewoon een plaatje zonder border of tekst. Maar omdat ik een Dakar fan ben krijg je een 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Giorgo: Mooi meisje Maar dat had ik al gezegt ---beroemdheed--- Mooie achtergrond, goede tekst. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Is wel leuk, mooie effecten. Maar dat gezicht is aan de linker kant niet zo goed uitgesneden... Een 8.3/10 Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Haha leuk gemaakt. Nu gaat iedereen natuurlijk weer met zo'n ding komen net zoals bij dat Izombie. Maar nu nog orgineel. Alleen jammer dat die text erg slechte kwaliteit is. Rate deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Goede tut van Faolan he? Ik ben er zelf op neergekeken. Ik vind het anime poppetje erin niet leuk. Voor de rest wel aardig. Ik geef je een 7/10 Bewerkt: 14 januari 2006 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb hem (een beetje) verandert. Wat vinden julie nu? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ziet er wel leuk uit. Een 8/10. Rate deze maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) De render is véél te uitgerekt. De tekst vind ik ook te standaard. Deze vind ik niet zo mooi General Lee, je kan veel beter. Maar omdat Pamela Anderson zo'n lekker ding is, geef ik je een 6.7/10 Bewerkt: 15 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Ik vind hem best wel leeg die render vind ik niet mooi die lettertype is een beetje saai.Je kan ook wel een border toevoegen. Het is tijd voor een nieuwe denk ik. Ik geef hem toch een 7 Hier is mijn 7e sig denk ik.Ik zelf vind hem de mooiste vinden jullie dat ook maar vetel ook wat voor een cijfer je hem geeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Mooi gemaakt met die tekst effecten, de kleueren passen goed bij het plaatje... Alleen hij's een beetje kaal. Een 7/10 Rate deze even: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.