End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2011 Redelijk goed, maar er ontbreekt toch nog iets misschien toch nog wat te leeg. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) Leuk effectje in die rechterhoek. Maar verder valt er maar weinig over te zeggen.. Blijft wel leuk gemaakt 8/10 @Hieronder: Photobucket is aan hun site aan het werken, ik laat wel een reactie achter op je profiel zodat je dan mijn signature kan raten wanneer de site weer terug is Bewerkt: 12 april 2011 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 Leuk effectje in die rechterhoek. Maar verder valt er maar weinig over te zeggen.. Blijft wel leuk gemaakt 8/10 Tja, de photobucket afbeelding, expres gedaan of zijn ze daar egt met onderhoud bezig? Kan hem dus niet raten.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 Oeeh.. ik zie wel wat maar ik weet niet waar het op lijkt haha nee best wel leuk maar niet iets wat een 10 verdient. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 Perfect, geen tips. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2011 Mooie belichtingseffecten, misschien op sommige plekken wat overbelicht, maar die vrouw maakt het goed 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2011 Leuk gedaan, de kleuren en die patterns die erin zitten. Enkel boven het hoofd van Captain America ziet het er wat raar uit. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2011 Leuk gemaakt 75/100 mijne is niet mooi hoor maar ik kan wel meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2011 Text is redelijk, alleen die achtergrond faalt hem 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2011 Nja.. origineel is 't wel.. Leuke kleuren ook Verdient wel een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 Vind hem netjes afgewerkt, donkere geeft hem wel wat speciaals, tekst is mooi opvallend erin, maar niet te overheersend, ik geef het een 8/10 Ben benieuwd wat mensen voor mijn amateuristisch in elkaar geflanste signature geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 Vind hem netjes afgewerkt, donkere geeft hem wel wat speciaals, tekst is mooi opvallend erin, maar niet te overheersend, ik geef het een 8/10 Ben benieuwd wat mensen voor mijn amateuristisch in elkaar geflanste signature geven Haha, ik vid het niet eens lelijk, het heeft wel wat. Leuk orgineel idee en de uitwerking is ook redelijk, 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 Jij maakt de mooiste XD :)en de ridder heeft wel wat goed gedaan 85/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2011 Op zich een mooie sig, maar ik vind de render een beetje onduidelijk en overbelicht op sommige punten. Het effect met de gekleurde lijntjes links van Michael is leuk gedaan, maar ik vind de achtergrond aan de rechterkant nog een beetje aan de lege kant. Verder vind ik de bruine vlek welke boven en op Michaels arm loopt niet echt geslaagd. Tekst is wel netjes gedaan en het glimmende puntje in z'n vinger is ook leuk. 7,5 / 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2011 plain en cool juist omdat het simpel is, is het cool en mooi 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.