End Of The Riot Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2011 Leuke sig met mooi effect bij je letters achtergrond past er ook goed bij. 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2011 Ik vind hem niet zó mooi. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2011 Onscherp, standaardeffect, sloppy afwerking met een debiele verhouding. Mijn beoordeling is verontrustend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2011 Hij is wel..wow 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Simpel maar het heeft wat , 7/10 Sla mij even over, mijn sig failt. Rate Pwned. dus. Bewerkt: 8 juni 2011 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2011 Simpel (niets mis mee) maar er is wel te veel ruimte open... Ook kon je om het leuker te houden je wat beter aan de youtube verhoudingen houden. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Ziet er wel flex uit, 7/10. >>> Door .Levi.: Lees het topic. 1 keer per dag posten en rate volgens de regels!<<< Bewerkt: 8 juni 2011 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 (bewerkt) Orgineel, maar de witte letters lijken wel een beetje blokkerig in het rode kader, miss ander lettertype en anti-alias gebruiken? 10 voor het Idee, 7 voor de uitwerking ervan! Bewerkt: 16 juni 2011 door Maikle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2011 Epic >.< Een 3, omdat het niet echt een signature is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2011 Ik vind hemzelf wel mooi maar ik zie iets aan de letters de grootte ervan of het is een tekorte naam daarvoor zie je het effect iets minder. 8/10 Deze van mij is gemaakt door xoex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2011 (bewerkt) Heel leuk. Wel een beetje jammer dat het opgeslagen is als .JP(E)G EN de outline van de letters zou wat meer gekleurd kunnen zijn. 7/10 Soz, 1 post per dag Bewerkt: 15 juli 2011 door Fezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2011 Heb je deze zelf gemaakt? In ieder geval zeer mooie signature, kleuren passen bij elkaar, je maakt gebruik van de ruimte die je hebt. +1 voor de TBoGT-kleuren. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2011 Simpele mooie sig, mooie C4D rondom Cole, text is simpel. Goede sig 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2011 (bewerkt) >>> Door iPodtouch: Niet de voorkant gelezen sorry. <<< Bewerkt: 17 juli 2011 door iPodtouch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 7/10 ik vind hem wel droog zoon man en vrouw op een scooter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.