Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

De rates graag iets meer onderbouwen, mijn beste mensen. Dat mag best kort en bondig zijn, zolang je maar enkele positieve of negatieve punten van de signature in kwestie vermeldt.

@BiglifeRPG: Op het eerste oog een toffe signature. Goede kleuren en idem background. De C4D render oogt echter wat rommelig; alsof die er lukraak in is geplaatst.

Delen op andere websites

@Shotyoudi: Heb je de post van -Matthijs- niet gelezen?

De rates graag iets meer onderbouwen, mijn beste mensen. Dat mag best kort en bondig zijn, zolang je maar enkele positieve of negatieve punten van de signature in kwestie vermeldt.

@myron.b: Best wel leuk gedaan, de achtergrond combineert goed bij de tekst en sluit mooi aan bij de voorgrond. Verder niet heel speciaal maar ook niet slecht. 6/10

Delen op andere websites

Simpele signature. Ik zou het logo iets kleiner hebben gemaakt en dan aan de linker kant gegooid hebben.. De tekst zou ik dan ook wat kleiner gemaakt hebben en ook weer aan de andere kant gegooid..

Verder valt er niet zo veel over te zeggen, hij is simpel, maar leuk :tu:

6.5/10

zou overigens leuk geweest zijn om de achtergrond een beetje te doen verlichten. 't Is wat donker zo, maar goed, zo staat die ook in de gallerij :puh:

Delen op andere websites

Dus als je "plaatje" - zoals jij het noemt - geen tekst heeft, is het geen signature?

Volgens mij is de ruimte waar je je "plaatje" of links plaatst de signature, if you know what i'm saying..

Verder een matige signature, ondanks ik hem zelf gemaakt heb. Achtergrondje van AC:R met Ezio erop en een lappie tekst.

6/10

En ik vond 'm nog helemaal geweldig toen ik hem net gemaakt had, haha :puh:

Delen op andere websites

Jouw sig heb: 7/10 heb iks met voetbal maar de effecten zien er goed uit :)

en trouwens er staat tekst op hoor links bovenin staat cheers. :7

>>> Door .Levi.: Geef dan ook een reactie op de signature boven je. Anders hoef je hier niet te posten.<<<

heb ik :7

Bewerkt: door Cheers.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...