Ice Cold Killa Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Ziet er vet uit DP, een 8.3/10 Rate mijn huidige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Wel een vet plaatje, volgens mij is het een mix tussen een duikboot en een walrus? (of walvis, weetikveel ). Alleen volgens mij is er alleen tekst bij gezet of heb'k dat fout? 7/10 Rate mijn Mobb Deep sig: Alleen ik ben de border nog vergeten, die komt nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 ATTENTIE! Even voor de duidelijk, er staat; Rate de signature boven je. Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate, als je geen signature hebt post je hier ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Ik vind hem best wel leeg die render vind ik niet mooi die lettertype is een beetje saai.Je kan ook wel een border toevoegen. Het is tijd voor een nieuwe denk ik. Ik geef hem toch een 7Hier is mijn 7e sig denk ik.Ik zelf vind hem de mooiste vinden jullie dat ook maar vetel ook wat voor een cijfer je hem geeft Sorry hoor maar ik wil hier even op reageren. Jij weet duidelijk niet wat een border is. Een border is een randje om je signature, en zoals je ziet heb ik dat. Bewerkt: 19 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Waarom beledig je iemand met noob? Je schiet er niets mee op en je reputatie bij anderen wordt er ook niet beter op. Over je sig; Hij is iets te klein, je tekst kan wel beter maar voor de rest is hij wel leuk. Ik geef een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Hier mijn sig: Bewerkt: 19 januari 2006 door Ghostsniper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ghostsniper, je moet wel de sig raten van de persoon die voor jou gepost heeft. Maar goed, ik vind de achtergrond bij die van jou niet zo passen bij het plaatje, het doet me een beetje aan pasen denken.. En de letters vind ik niet mooi. Voor de rest keurig gedaan, rate 7/10. Groetjes Btw, die van mij is gemaakt door .Levi. Bewerkt: 20 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Erg coole sig vind ik dat. Alleen komt dat RonaldVC niet zo goed op z'n plek. Die had beter ergens in de hoek kunnen staan. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Erg rustgevende sig. Niet mijn smaak maar het heeft toch wat. 8/10 Rate deze sig maar. En deze 2 tux ppl. En sinterklaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 ATTENTIE!Even voor de duidelijk, er staat; Rate de signature boven je. Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate, als je geen signature hebt post je hier ook niet. Gizmo. Lees dit ff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 simpel maar wel mooi 8 je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Stoer gemaakt, niet te druk, gewoon precies goed. Een 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 mooi, maar niet mijn smaak 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Wel mooi met die stranden enzo. Misschien een beetje kaal alleen het lettertype past er wel bij! 7/10 Rate de mijne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Mooi, Erg leuk is dat de ring ook "blinkt". De achtergrond is ook mooi gemaakt! 8/10 Nu die van mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.