3L1077 Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2013 Het is leuk wat je met de auto gedaan hebt, maar voor de rest niet veel meer. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 je bent wel veel bezig met je naam(op een positieve manier) en daar komen nogal wat leuke signatures uit bij deze: een nette mooie signature met een mooie schaduw,kleurovergangen en mooi vormgegeven cijfers en een letter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Ik vind hem erg mooi gelukt . Ik snap alle kritiek niet op deze signs. Iets moois kan ook simpel zijn. In dit geval vind ik het mooi hoe je "gtaforum.nl 10 years!" mooi gestroomlijnd met de structuur mee hebt kunnen laten golven. Ik weet niet of je de auto zelf hebt gemaakt, maar hij is in ieder geval mooi getekend. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Zegt wel goed waarover het gaat, maar vrij simpel. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 (bewerkt) Het idee is leuk, alleen vind ik de kleuren bij elkaar vloeken 6/10 >>> Door .Levi.: 1 post per dag! Let hier op s.v.p.<<< Bewerkt: 23 juni 2013 door .Levi. regel: 1 post per dag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Wel leuk overgenomen van het steam logo, maarja wat moet je met reclames he.. Wel goed gelukt dus. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 (bewerkt) Kunst. 5/10 >>> Door .Levi.: 1 post per dag! Let hier op s.v.p.<<< Bewerkt: 23 juni 2013 door .Levi. regel: 1 post per dag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Er gelden regels voor dit topic: Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate. Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk. Als je geen signature hebt post je hier ook niet. Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen. Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening. Reageren op commentaar van andere doe je via PB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 (bewerkt) Verdomme Levi, vind je harstikke aardig hoor maar je bent echt te moeilijk om uit elkaar te houden. Maar er nu maar een 9,5 van, sorry gozer :$ >>> Door .Levi.: Ik ben geen Lantyz, maar .Levi. <<< Bewerkt: 23 juni 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Imo een beetje een dertien in een dozijn-signature die het niveau van je avatar niet haalt. Er is niets mis met anime, maar een signature in anime-stijl is ondertussen wel wat afgezaagd.. De border en het kleurgebruik vind ik wel leuk. 6,5/10; een degelijke voldoende! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2013 Heel goed getekend, past bij jou, houdt je mickey mouse stijl in ere en ziet er gewoon cool uit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Matige persiflage, en absoluut geen verbetering ten opzichte van je Sans Scrupules-lantaarnpaal-signature. 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Een mooie herkenbare signature, simplistisch maar toch wel klasse. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Er zit potentie in je signature, maar de C4D's zijn allemaal lukraak geplaatst lijkt het wel. Met C4D's kun je een hele mooie flow creëren, dat mis ik hier een beetje. 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 leuke zwart-wit signature voor het Liberty Island lijkt wel een beetje op een of andere maffia baas maar wat die datum betekent misschien een geboren-overleden datum? last but not last: 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.