Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet echt iets wat ik te lang als sig zou houden, wat jij wel doet waardoor het nu een beetje oud is geworden. Het is niet zo speciaal maar het is altijd goed om te melden dat we bijna bij de 10 jaar zitten! 6/10

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Buiten de effecten rondom de tekst en de lijn horizontaal een prima sig, met een leuk effectje. Ziet er gewoon netjes uit, maar oogt tegelijkertijd en beetje te druk.

7,5/10

Geplaatst:

Niet heel herkenbaar. Ik zou wel meteen weten dat je een SS'er bent, maar niet wie. De sig is ook best wel kaal.

5/10 omdat hij niet lelijk is, maar ook niet zo veel zecht.

Geplaatst:

niet verkeerd maar de tekst links is een beetje slecht te lezen maar de weerspiegeling in de helm is mooi gelukt.

7.99

Geplaatst: (bewerkt)

Een 6/10.

Je hebt niet veel meer gedaan dan de afbeelding geplakt en er dan een groen tekstje opgegooid, maar voor de quote geef ik je toch nog een pluspuntje. :)

Bewerkt: door 3L1077
Geplaatst:

Voor iemand die vaak van Sig veranderd staat deze er best al alang, waardoor het je wat herkenbaarheid geeft. De kleuren binnen het effect zijn helaas wat minder gelukt dan het effect zelf. 7/10

Geplaatst:

niet te missen

die 1 s is wel leuk maar de betekenis ook: gemmen, laaghartig,laag-bij-de-gronds enz

maar hij blijft mooi met die lantaarnpaal:

8/10

Geplaatst:

Ik zie geen signature, maar omdat ik zie dat je een beetje helikoptergek bent toch een 5,5/10

Geplaatst:

Jammer, maar ik vind je signature niet zo mooi. Het idee is leuk: een plaatje van een helikopter met het logo van GTA V. Dat is ook duidelijk zichtbaar, maar helaas is het erg samengedrukt. Dat vind ik persoonlijk niet mooi, dus ik geef het een 4/10.

Geplaatst:

Zwart-wit, en totaal niet leeg. Hij ziet er simpel uit, maar het geeft opzich wel een TLAD gevoel. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...