Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Leuke signature hoor, kleuren van je render springen er uit en je hebt goed gekeken naar hoe je de focus legt op je render. De tekst had ik misschien iets verkleint though. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Gave sig, één van je betere in mijn opinie. Het tafereel is - naast het feit dat het een grappige render is - duidelijk aanwezig op je signature, en de groene achtergrond past er prima bij. De groene effecten maken het sfeertje helemaal af. Ik geef hem een 8.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Jouw signature laat zien dat je niet uitgebreid in de weer hoeft met Photoshop om een leuke signature te creëren. Het is een leuk plaatje van een band dat ik verder niet ken maar wel een mooie naam heeft. Leuk dat er een link in "verborgen" zit dat naar één van hun liedjes toe leidt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Nicole. Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Erg leuke Signature leuk soort Noire style (een beetje ) 7.1 /10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Mooie artwork en passend lettertype . Zegt ook meteen waar het voor staat en dan nog die afgeronde hoeken. Top! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 I <3 Daft Punk. Alleen had "Daft Punk" iets zichtbaarder mogen zijn, maar voor de rest een vrij mooie sig. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Ben je een politieker geworden? Een paar gebruikers hebben hem nu als signature, maar de tekst erop is wel lachen 7,5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2013 Leuke sign. Zicht op LS en je naam in een mooi lettertype. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Een hele mooie sig imo. Is bes chaotisch maar ziet er og steeds heel strak uit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Simpel en niet heel stijlvol, vind er niks aan. Een 3/10. Is kijken wat mensen van mijn sig vinden, die wel aan vervanging toe is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Vind 'm wel leuk, maar de filter en de tekst niet zo. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Mooie signature. Simpel maar toch classy. Strak en kleurrijk. Ik houd er wel van, een wel verdiende 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Een volwaardige signature. Leuk design: de vlag van Indonesië die verwerkt zit in hetgeen het representatief voor staat. Simpel, strak en vooral veelzeggend. Naar mijn mening moet een signature namelijk iets van jezelf hebben: de directe vertaling is niet voor niets 'handtekening'. Ludieke creaties van Photoshop kunnen erg mooi zijn, maar het liefst zie ik een signature waaruit je al één en ander af kunt lezen over de desbetreffende persoon. Dat is bij jou het geval: je hebt je roots (deels) liggen in Indonesië en daarom heb je een signature met dat land. Een 10/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2013 Het is opzich geen hoogstaand photoshopwerkje, maar dat wilt niet zeggen dat ie niet leuk is. En een pluspuntje voor de teks erboven, en de actie. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Echt een signature van jou! Met je naam erin en mooie kleurovergangen, maar inmiddels wel een klein beetje veroudert 7.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.