MostWantedKid Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) 0/10 Bewerkt: 23 september 2013 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Een -1/10. Namelijk omdat die signature me wilt vermoorden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) Hmmm, je signature is in ieder geval to-the-point. Een 7,4. Maar Ezra, het is wel de bedoeling dat je een signature hebt als je in dit topic post. En daar bedoel ik dan een plaatje mee. Bewerkt: 23 september 2013 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Vind de text "Bewerkt door SpacyColours, 23 september 2013 - 20:26 ." erg orgineel voor een signature, ik weet echter niet wat ik me bij het plaatje moet voorstellen. Je kan wel duidelijk wat AntiAliasing gebruiken voor je lettertype! 5,5/10 (net zoals ik voor al mijn HAVO toetsen scoorde ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Er valt niet veel te beoordelen. 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Leuke signature: cartoony, duidelijk en past bij de rest van je forum-persoonlijkheid. Zoiets laat zien dat een goede signature niet per se de ingewikkeldste programma's en/of skills vereist! Een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik vind hem erg vet. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Wel een beetje erg licht, ik kan moeilijk de text lezen. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Echt een schitterende handtekening, in 1 woord subliem!! 10/10 Je betaald er wat voor, als Premium Subliem lid, maar dan heb je ook wat!! Ik heb natuurlijk gewoon de gekraakte versie, maar dat mag ik hier op het forum niet bespreken, want dat is illigaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Leuk verzonnen en goed in de praktijk gebracht 90/100 Ik heb een nieuwe handtekening, met mijn hond die aan het verkennen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Prachtige foto, zeker leuk om die te gebruiken in combinatie met je avatar. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Een foto van een of andere rockgroep met Cinderella. Ieder z'n ding. Een beetje leeg. 6.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Leuk dat je als thema GTA: Online hebt gekozen. Ik zou de volgende keer wel zorgen dat je auto's wat minder gepixelt zijn, want dit ziet er een beetje onverzorgd uit. Verder is de signature gewoon een heel stuk te simpel, het is geen grafisch hoogstandje zogezegd. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Erg mooi . Maar wat verwacht je anders van gta ripper. Leuk dat je die zwart-groene achtergrond hebt gekozen want die past er erg goed bij. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Haha, mooi ballonnetje hoor. 8/10 Bewerkt: 24 oktober 2013 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.