.Sharingan Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2013 Originality at its best! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2013 Ik weet niet wat het is, maar deze emoticon beschrijft mijn gezicht iedere keer als ik hem zie: 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Heel mooi! Die kerstmuts en die sneeuw past bij het lettertype. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Dit moet toch Vaas voorstellen van Far Cry 3? Ik zag in het topic voor je signature ook dat je gimp gebruikt, daar ben ik niet zo in thuis helaas, anders had ik wat gerichtere tips kunnen geven. Ik vind je signature een heel stuk te donker en dof, ik zou de brightness wat omhoog gooien. Wel vind ik je gebruikte effecten erg apart, ik zie effecten als deze toch heel zelden. Echter, dit betekent niet dat ik het mooi vind. Ik vind bijvoorbeeld de kleuren iets te monotoon, in Photoshop zou ik de saturation wat omhoog gooien, maar ik weet niet hoe dit in gimp werkt. Daarnaast zou ik in het vervolg je render/stock wat kleiner maken, zo behoud je wat meer overzicht in het geheel. Voor mij is deze signature een 5,5/10 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Haha, GTA Ripper's zijn signature's zijn eigenlijk altijd wel leuk. Ook dus deze, mooi effecten en eigenlijk de perfecte signature! 10/10 Bewerkt: 28 december 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Leuke signature! Die effecten links vooral, dat geeft iets. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickBateman Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Totaal niet mijn typ die chick. Wel heb je een mooie font gebruikt bij beide regel alleen zitten ze te dicht op elkaar. Ik zou ze persoonlijk wat meer afstand geven. 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Simpel 7/10 PS: Als die van mij te klein is zeg het dan even want dan pas ik hem aan <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Niet veel soeps, hé.. Eigenlijk is dit enkel je screenshot er inplaatsen, een gradient toevoegen en vervolgens wat tekst. Met een beetje meer oefenen zal je wel vorderingen kunnen maken, dat wel.. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) ik heb niks met effecten 4/10 voor de moeite Bewerkt: 30 december 2013 door Sir_Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Ik vind het een leuke sig. goed gelukt. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 De mooiste sig van het jaar. 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Nee, die heb jij! 10/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Best wel random en dardoor leuk, maar niet heel erg strak gedaan natuurlijk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Niet echt een mooie sig vind ik. 5/10; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.