Venzio Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Signature van het jaar, prachtig natuurlijk! 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Ondanks dat ik een hekel aan PSV heb is het nog wel redelijk mooi gemaakt. Er zijn wel mooiere sigs maar deze is niet slecht. 6,5/10 Bewerkt: 31 december 2013 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Natuurlijk! De signature van Crazy-Ghost vind ik echt de mooiste denk ik wel. Lekker 't zonnetje erbij, met de blaadjes, en die blauwe letters. Vormt een mooi geheel! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Simpel maar leuk! Ook leuk dat die link erin zit. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 De mooiste sig van het jaar. 9,5/10 Dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 10 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Tja.. Beetje erg rood. Voor de rest wel mooi. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Valt niks anders over te zeggen denk: De mooiste sig van het jaar. 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Niet zo heel super. Ik snap je bedoeling met het vuurwerk achter Messi, maar het past gewoon niet bij elkaar. Dit is dan ook een tijdelijke signature denk ik? Bovendien is de tekst niet zo mooi, het lettertype zelf zou ik ook niet hebben gebruikt en Messi is er niet goed ingeplaatst.. Het idee is er wel maar de outcome is maar zwak. Niet dat ik veel beter kan hoor 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Een van de mooiste signatures. Ook erg opvallend em typisch jou. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Valt niks anders over te zeggen denk: De mooiste sig van het jaar. 9,5/10 Hetzelfe :$ OFT: 100e forum post <3 Bewerkt: 2 januari 2014 door Black-GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Mooi gemaakt, maar er mag van mij wel een tekst bij. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Simpel, maar het heeft ook wel wat leuks. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 De signature is strak, herkenbaar en top in zijn eenvoud. Heb hier eigenlijk niks op aan te merken, alleen dat het niet heel bijzonder verder is. Vandaar een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Hele mooie sig. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.