Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik vind het een gaaf design. Een bijpassende achtergrond die door het grijze kleurtje niet te veel overheerst, en het plaatje van de vrouw geeft nog wat meer invulling. Minpuntje: de twee stukjes tekst zitten vrij dicht op elkaar, dat vind ik persoonlijk wat minder. Voor de rest ziet-ie er tof uit, ik geef hem een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je bedoeling was toen je deze signature maakte, maar het ziet er ontzettend rommelig uit. Stock ziet er een beetje platgedrukt uit, en is ook het enige (soortvan) scherpe beeld in de hele sig. Het lijkt wel alsof die voetballer tussen de hooligans staat ofzo :v

Helaas, ik vind de sig echt lelijk :clown: 3/10

(voor de mensen die mijn (Full Metal Alchemist) signature raten. Deze heb ik niet zelf gemaakt, is free van het internet geplukt.)

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er ook eigenlijk een beetje rommelig uitzien. Daarbij houd ik niet zo van die links in handtekeningen. Daarbij is het niet echt een recogniser, van 'oh' dat is Whoopdidoo. Voor de rest wel mooie kleuren en model. 50/100

Ikzelf heb ook net een nieuwe simpele handtekening gecreëerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...