Twedeldie Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 (bewerkt) Mooiste sig van het jaar! Vooral ook omdat ie beweegt. 9,5/10 Bewerkt: 3 januari 2014 door Twedeldie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Ik vind het een gaaf design. Een bijpassende achtergrond die door het grijze kleurtje niet te veel overheerst, en het plaatje van de vrouw geeft nog wat meer invulling. Minpuntje: de twee stukjes tekst zitten vrij dicht op elkaar, dat vind ik persoonlijk wat minder. Voor de rest ziet-ie er tof uit, ik geef hem een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Mwah. Vind het niet echt een mooie signature. Volgens mij gewoon tekst op een foto geplakt? 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Ja hé, de signature van het jaar, helemaal verdiend. Alleen is ie misschien nét wat te goed ontvangen, want op sommige vlakken zijn er toch nog wat verbeterpuntjes, lijkt me. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Dit was voor mij de signature van het jaar. Althans, het model was dat. Ik prefereer wel die met dat blauw en groen, maar het kan er ook wel mee door. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Leuke sig, maar kan niks anders dan hier aan denken wanneer ik 'm zie (met die hand zo) : Een 8/10 nonetheless Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Niet heel mooi. Voor mij is het een lantaarn paal en tekst met een dikke streep er om heen :$ 6.5/10 (Niet dat ik het beter kan hoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Ik weet niet wat je bedoeling was toen je deze signature maakte, maar het ziet er ontzettend rommelig uit. Stock ziet er een beetje platgedrukt uit, en is ook het enige (soortvan) scherpe beeld in de hele sig. Het lijkt wel alsof die voetballer tussen de hooligans staat ofzo :v Helaas, ik vind de sig echt lelijk 3/10 (voor de mensen die mijn (Full Metal Alchemist) signature raten. Deze heb ik niet zelf gemaakt, is free van het internet geplukt.) Bewerkt: 4 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Ik vind het er ook eigenlijk een beetje rommelig uitzien. Daarbij houd ik niet zo van die links in handtekeningen. Daarbij is het niet echt een recogniser, van 'oh' dat is Whoopdidoo. Voor de rest wel mooie kleuren en model. 50/100 Ikzelf heb ook net een nieuwe simpele handtekening gecreëerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Een simpele signature, zoals het moet! Alleen oppassen dat het niet op het randje van te simpel wordt, maar ik vind deze wel mooi. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Simpel maar leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Award-winnende signature. Leuk gedaan natuurlijk maar 't is niet een van mijn favorieten. Alsnog een 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Mooie effecten toegepast! 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Simpel. Maar wel mooi. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2014 Mooi Sign vooral de blaadjes die vallen. Jammer genoeg zie je dat de gif opnieuw gaat, Daarom 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.