Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Simpel. Te simpel. Het onderwerp is natuurlijk tof, en daar heb je het lettertype dan ook goed bij laten passen, maar dat is het. Hij is niet goed gepositioneerd (tegen rand) waardoor hij er zelfs niet helemaal opstaat. En dan ook nog het PSN-logo, is er ook niet meteen heel mooi.

Niet om je af te breken, maar er is gewoon nog werk aan de winkel. Oefenen is de enige remedie. :)

5,5

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Leuke signature! Hoewel ik niet zo'n liefhebber ben van anime, ziet je signature er strak uit. De donkere stukken/schaduw van je render lopen mooi over in de achtergrond, zodat het daadwerkelijk één geheel lijkt. Door de achtergrond komt de tekst ook wat beter naar voren, vind ik. Minpuntje vind ik echter die blauwe kleuren die hier en daar in je signature zitten. Ze passen er niet echt tussen en persoonlijk had ik alles zo veel mogelijk rood, geel en grijs gehouden. Desondanks kan ik je signature wel waarderen, ik geef 'm een 8/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tjah.. Ik kan niet veel over je signature zeggen.

Je hebt een mooie cut-out gevonden/gemaakt van de leden van Cinderella en het logo van de band linksboven geplakt. Naar mijn mening had het er iets mooier uitgezien als je het logo iets verder van de rand geplaatst had. Verder is het goed dat je in je handtekening vermeldt dat ik op de afbeelding kan klikken, geeft toch meer sfeer aan een signature. 7/10

(gelieve mijn signature niet in het foeilelijke CaliRed te bekijken)

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...