TekaLoca Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2014 Simpel en herkenbaar. Zou deze wel willen zien in een grotere versie, in 400x150 ofzo. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Wie is dat? Naja, wel een mooie sig. Beetje gewoontjes, dat wel. Goed voor een 7 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Grappige, lachwekkende sig. Dat gordijn en die bank hebben een rustige uitstraling. Die man heeft een mooie nette snor. De penis, welke je niet mag laten zien op dit forum , is netjes weggewerkt. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Muis met bier en peuken. Mooier kan niet. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricarock97 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Leuk meisje , En party and co mijn oude servertje. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Niet bijzonder, gewoon wat stats 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Herfst, achja, het is nooit echt winter geweest. Mooie sig, 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Ocean Weekly News, mooi forumkrantje. Leuke signature 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2014 Gaaf design, leuk dat het design overeenkomt met je avatar. Enerzijds heeft het wel wat dat je het logo van LibertyKillerz een beetje verschuild in je signature hebt verwerkt, anderzijds is het om sommige plaatsen (met name de lichte, middelste baan) wel een beetje onduidelijk. Ik neem aan dat je dan ook de intentie had om het logo er wat vaag in te verwerken, in plaats van het neer te zetten op de voorgrond. Je hebt het sowieso gedaan met een leuk, kleurrijk idee, en ik vind dat de uitwerking prima geslaagd is. Ik geef 'm een 8.5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2014 Ik ken Cinderella niet echt, maar je ziet meteen wat het is: vier gasten die plezier hebben. Gewoon een simpele, degelijke signature zonder gekke tierelantijntjes. Enige wat ik kan opmerken is de foto zelf, die lijkt van vrij lage kwaliteit te zijn. Een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2014 (bewerkt) The beatles, maar dan in een andere stijl. Wel een beetje felle kleuren, maar verder welk ok. 8/10 Bewerkt: 13 maart 2014 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2014 GTA Styles! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2014 Hmm. Duidelijk met een generator gemaakt, en dus niets uniek. Oké, het vertelt wat over hoe ver je staat in GTAO, maar verder is er niks aan. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2014 Leuk patroon, verschilt niet veel met je vorige signature. Volgens mij is het wel een ander font, maar dat kan ook lijken door het patroon. Verder wel mooi. Ik moet eens gaan uitvogelen hoe je een patroon van een plaatje overbrengt op tekst. :V Al met al toch een nice signature. Een 7/10 voor meneer 3L1077! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Mooie signature maar ik kan niet helemaal zien wat het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.