_Night-Men_ Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Mooie nieuwe signature, maar nog in productie, hoorde ik. 7.5/10. 8.3/10 Bewerkt: 16 maart 2014 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 We hebben 'm nu al wel gezien eigenlijk... Natuurlijk, een sig met OWN is altijd fantastisch, maar een wintersig met dit weer is niet acceptabel! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Je weet al dat ik erg enthousiast ben over deze signature. Kek patroontje met fijne kleuren. Gewoon een heel degelijke sig. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Een geknipte foto waarschijnlijk, 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Hmm als ik uit mijn hoofd moet gokken is het een 58 nog iets Italia? De auto waar de carbinozarre op gebaseerd is. Schitterende auto! Signature is verder niet zo speciaal. De borderkleur van de auto staat goed. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Leuk dat de signature beweegt. Zo te zien is het van een serie ofzo maar heb echt geen idee vab wat het is. Als ik puur op de signature afga: Misschien iets lichtere kleuren en er voor zorgeb dat je poppetjes beter ziet. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Mooie signature, goed bij elkaar passend kleurgebruik en nog functioneel ook: 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2014 Aparte stijl maar heeft wel wat: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Ziet er tof uit. Erg leuk dat je in elke letter een ander stukje artwork hebt verwerkt. Zo blijf je toch net iets langer kijken. Goed gedaan. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Een typische hipstersignature: artistiek en poëtisch past perfect bij je! Wist je trouwens dat Hitler oorspronkelijk op die foto zou staan? 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Mooi, lekker mysterieus ook, zit zelf ook in de Sans Scrupules dus +1 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Paint en copy & paste, jammer 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Vind het een leuke signature. Je ziet het bekende GTA lettertype en de beroemde tekeningen van Patrick Brown. Ik vind het echt een vrij simpele maar toch een hele mooie creatie. Alleen de tekst 'own' etc staat niet echt bij het geheel. Overall 8.5/10! Bewerkt: 7 april 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 (bewerkt) Ik zal helaas mijn decoderingsteam moeten oproepen, wil ik weten wat al die tekens betekenen, waar deze personen voor staan. Daarbij valt mij op dat het 3e poppetje van rechts geen gezicht heeft. Nou.... nu hoop ik voor diegene dat jij als ´the all seeying eye´ hem van zicht voorziet, anders is het maar zielig. Mocht dit echt niet mogelijk zijn, dan adviseer ik ten strengste dat hij het stokje pakt van de meest rechter persoon, zodat hij alsnog kan zien. Qua eten betref.... O ja raten... 9/10 Bewerkt: 8 april 2014 door commandant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Niet echt speciaal... Wat knippen en plakken. Het tekstje maak het weer goed. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.