Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Functionele signature die er ook nog goed uitziet. Iedere letter bevat een apart tafereel (leuke tekeningen overigens!) en dat maakt het een leuk geheel om naar te kijken. Het is ietwat druk, maar in dit geval vind ik dat niet zo erg. Ik vind hem erg origineel en gaaf gemaakt, een 9/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste afbeelding vindt ik zeker geslaagd, deze krijgt van mij een 8.5.

De tweede vindt ik niet erg orgineel, deze krijgt van mij een 3.

Omdat ik de tweede afbeelding afbreuk vindt doen aan je algehele signature, krijg je er een 6.5 voor.

Edit: weet niet wat er aan de hand is met de editor, maar bugt als de malle -.-

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik ga hier even ingrijpen. Naast dat TheDutchWesley terecht opmerkt dat er 1 post per dag is toegestaan, is het ook de bedoeling dat er íets uitgebreider gerate wordt dan 'origineel' of 'gewoontjes'. We verwachten heus geen opstel, maar vertel bijvoorbeeld waarom het zo origineel of gewoontjes is.

Voorbeelden van goede rates eerder deze pagina:

Ziet er redelijk goed uit alleen jammer dat de achtergrond niet weg is gehaald zodat het zich op alle achtergronden aanpast. Daarnaast is de tekst wat simpel, zonder effecten. 6/10
Functionele signature die er ook nog goed uitziet. Iedere letter bevat een apart tafereel (leuke tekeningen overigens!) en dat maakt het een leuk geheel om naar te kijken. Het is ietwat druk, maar in dit geval vind ik dat niet zo erg. Ik vind hem erg origineel en gaaf gemaakt, een 9/10. :)

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het GTA Lettertype, ingevuld met artwork van GTA. Erg leuk als je het mij vraagt :puh: Voor de rest staat er ook nog wat leuk verwerkte tekst en info (Met sterruhtjes! :D) en als ik te lui ben om op je naam en PM te klikken kan ik het ook gewoon in 1 klik. Erg originele Signature. Oogt solide, doch stiekemweg met veel info 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat is wel een mooie signature die je daar hebt, alleen lijkt die niet zo zuiver.. Heb je hem geresized o.i.d.? Ook zou ik de veel te grote tekst weglaten, of sterk verkleinen want het eist alle aandacht op, en dat terwijl de achtergrond eigenlijk zo mooi is.

Er is werk aan, maar desalniettemin geef ik je nog een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...