Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Opzich is het wel een mooie signature maar het is niet echt mijn stijl. Toch denk ik wwl dat het goed bij jou past als persoon op het forum. Ook heb je wel echt een eigen stijl dus dat is ook een pluspunt.

6.5/10

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Duidelijke signature waar je naam op staat. Verder is je signature niet zo heel speciaal.

6/10

I agree. Wel leuk grunge effect en die stipjes (of hoort het bij het font?) zijn ook een leuke toevoeging, als je goed kijkt :puh:

Van mij krijg je wel een 7/10

Geplaatst:

Een mooie signature No game No life je naam staat er niet in dat is 1 min puntje 2 mensen een een mooie zwart iets langs hun mooi gemaakt!

op naar het cijfer

*trom geroffel* een 9/10

Geplaatst:

Heel mooie signature! Lettertype is mooi toegepast op de dieren. Ook mooi dat de dieren een lijntje wit met zwart hebben.

Een verdiende 9/10! :tu:

Geplaatst:

Leuke signature gta v meid en de gta iv meid mooi randje der om heen je naam staat er mooi op

een verdiende 9.5/10

Geplaatst:

Ik vind hem wel wat hebben; kleuren passen goed bij elkaar, simpele doch mooie rand er omheen! Ik had alleen de naam niet zo gedaan, deze is wat simpeltjes.

Maar 7,5/10!

Geplaatst:

Supermooi gelukt. De licht effecten op de vos zien er echt mooi uit, en de achtergrond past er ook heel mooi bij. :tu:

9/10

Geplaatst:

Ik ben geen echte fan van AC/DC maar deze signature is wel goed gelukt! :)

AC/DC is duidelijk te lezen, Het achtergrondeffect is mooi toegepast op de persoon met de gitaar.

Een welverdiende 8.5/10! :tu:

Geplaatst:

Je hebt net als ik zo'n kekke Oceans-signature, zij het met ander opschrift. "I'm lovin it" is kort, bekt lekker en ook nog een verwijzing naar McDonald's. Heb er eigenlijk niets op aan te merken. 8/10

Geplaatst:

Ik ken de man/sporter op je afbeelding niet maar het geheel ziet er goed uit!

Wel een beetje overdadige dropshadow onder je naam ;)

7,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...