Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Eer betoon van MH17, heel veel respect dat je die draagt. Wel jammer dat het de uitgerekte versie van je avatar is :$ 9/10

Geplaatst: (bewerkt)

I'm in love! Nee het is een hartstikke mooie signature waar (bijna) iedereen met plezier naar kijkt. Je hebt er een neusje voor ^^

10/10

Bewerkt: door KaiSkillzz

Omdat ik de jouwe al zovaak heb beoordeeld, wil ik die van KaiSkillzz beoordelen. Leuke signature. Jammer dat hij weer door een ander is gemaakt. Had graag jouw stijl willen zien. Bij jouw signature zou ik bijna m'n 3D bril willen opzetten!

7/10

Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst:

Creatief maar niet mijn smaak. De pattern in je text (TheDutch) is te druk om het nog goed te kunnen lezen, helaas. 6/10

Geplaatst:

Ik hou van de simpele kern ervan. De kleuren zijn nu net niet m'n ding, maar das persoonlijk. Spijtig dat alles errond de rust een beetje verstoort. 7,5/10

Doet me een beetje aan mijn eigen signature denken. :puh: Het laat echt een afdruk achter vind ik. Ik vind daarbij de combinatie van kleuren erg prettig (niet te druk) en dat gewoon heel soepeltjes je naam eronder staat. Misschien je avatar ook nog in style en het is helemaal top. Standalone als signature is het echt goed 9/10

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Ziet er niet verkeerd uit,

heb al gezien wat je nog meer kan tekenen

en vind dat je er zeker mee door moet gaan super nice,

9 / 10

Geplaatst:

Een disney figuur.. Daar houd ik niet zo van. Met een tekstje. 6/10

Signature gemaakt door supergtagamer!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...