Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Perfect bruikbaar als avatar, een personage. Hoewel het dan geen eigen creatie is, vind ik de consequentie met de paarse kleuren op de rest van je profiel goed gedaan. Gewoon houden, 8,5/10

Geplaatst:

Tja, jouw oordeel over 1973's signature gaat grotendeels ook op voor de jouwe, als je het mij vraagt. Heerlijk stijltje: lekker speels, kleurrijk en vol variatie. De duidelijke zwarte omkadering maakt het plaatje compleet. Ik kan geen flaws bespeuren, dus het algeheel positieve saldo gebiedt me jou een 10 te geven.

Geplaatst:

Ziet er op zich wel grappig uit. PLUR blijft een pluspuntje en zowel de zin, als de afbeelding snap ik niet echt. Maar vind ik daarom ga ik nu bij het raten m'n fantasie gebruiken en dan kan het ook wel grappig overkomen. 7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, die past zo bij mijn avatar. :D Ik neem aan dat je die foto zelf gemaakt hebt, het geeft een rustige sfeer iig. Mijn bureaubladachtergrond is ook een foto van uitgestrekte weilanden maar dan met schapen, typisch Nederlands. Je signature past ook wel in combinatie met jouw avatar.

It's perfect! It's outstanding! 10/10!

(ik heb trouwens drie verschillende signatures, F5 een paar keer om ze alledrie te zien)

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Bij het openen van de pagina zag ik je signature met 'thebig's Bang Theory'. Puike woordspeling, maar ik ben ook niet anders van je gewend. Op puur esthetisch vlak hangt het een beetje als los zand aan elkaar, maar de humor die uitgaat van je sig maakt een hoop goed. 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...