Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• 4 weken later...
  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Throwback naar de tijd van good old GTA: San Andreas. Nice. Niets spectaculairs, maar vanwege de herinneringen die 'ie oproept, ga ik een 8/10 geven.

Geplaatst:

Leuk signature. Misschien zou het nog wat leuker zijn om een bredere te hebben. Met meer ruimte kun je ook gewoon meer vullen, om dat drukke effect te krijgen. Dat maakt het net zo uniek en leuk om naar te kijken. Erg persoonlijk en uniek. De stempel vind ik er persoonlijk niet mooi bij, maar het is begrijpelijk... 8/10

Geplaatst:

Zelfgemaakt en het is ook nog eens je naam! Verder is hij uitstekend aangepast aan je nieuwe kleurtje (evenals je avatar)

9/10

Onderaan mijn signature staat de maker.

Geplaatst:

Nederland, bah. Even serieus dat soort argumentatie gewoon achter wegen laten

Simpel sigje. Paint? Creatief op een manier, alleen jammer dat het een onsamenhangend geheel is. Ik weet zeker dat je beter kunt. 5/10

Geplaatst:

Heb niks maar ook al echt helemaal niks met Anime, het is dan vaak wel knap getekent dat dan weer wel 2/10

Geplaatst:

@Narukami er komt een naamswijziging met een geheel nieuw profiel, Signature en pf. Een goede signature is nu dus niet eigenlijk meer nodig.

De letters zijn wel in een leuk lettertype en de weerspiegeling voegt wat toe.

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...