Nyltje Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ziet er netjes uit! 8,5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Hehe coole sig! Mooi hoe de personen beetje in de zelfde stijl zijn gemaakt en achtergrond is prima. Memeface op de lantaarnpaal maakt het af! 7.5/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Te onduidelijke signature, en het is veel te donker. 4/10 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 (bewerkt) Een parodie van The Godfather waarmee je duidelijk maakt dat je bij De Wilde Ganzen zit. Grappig gedaan maar het is wat klein en heeft weinig grafische effecten. 5.5/10 Bewerkt: 23 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
JJ-B Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Leuk in de GTA-Style 7/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Ik meen ergens gezien te hebben dat je deze sig zelf gemaakt hebt. Hij is best aardig gelukt, zeker als je nog niet zo bedreven bent met grafische programma's. Misschien dat je voor een eventuele volgende versie zou kunnen proberen om de letters en de achtergrond iets beter te laten matchen. Een 5.5/10 Reageren
JJ-B Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Ik meen ergens gezien te hebben dat je deze sig zelf gemaakt hebt. Hij is best aardig gelukt, zeker als je nog niet zo bedreven bent met grafische programma's. Misschien dat je voor een eventuele volgende versie zou kunnen proberen om de letters en de achtergrond iets beter te laten matchen. Een 5.5/10 Ik wilde ik sticks and stones erin verwerken en dat heel simpel houden. Vanuit het spreekwoord sticks and stones can break my bones en dan met juist een erg mooie (vol kleur) en vol liefde (vlinders) een B erin laten voortvloeien. Gewoon iets wat eigenlijk niet kan, maar toch mooi in dat steen gevestigd zit. Jouw handtekening vind ik trouwens echt heel mooi, lekker kleurrijk en echt een tekening waar je in kan turen en dingen fantaserend in de wereld kan zoeken (drm houdt ik altijd wel van tekenfilms). Toch ook simpel. Je hebt ook een mooie avatar, alleen jammer dat het zo klein is 10/10 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Vind het niet heel bijoznder en bij elkaar passen 5/10 Reageren
Votair Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Ik zie niet zo goed wat er als onderste staat, maar je signature is ook niet erg bijzonder. 6/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Ik vind het een mooie signature, best wel origineel, en het artwork is van Patrick Brown 8/10 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Leuke artwork met daarin je naam geschreven. Niet heel speciaal maar het heeft wel iets. Al vind ik wel dat de stroke te dik is. 6.5/10 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Je hebt deze signature al redelijk lang, maar ik blijf hem maar mooi vinden. Als kers op de taart staat The Oceans er ook nog in 8,5/10 Edit: Ik heb mijn signature inmiddels aangepast. Als hij lelijk gevonden wordt snap ik dat best, want dit is de eerste keer dat ik een foto Photoshop. Als iemand me ooit eens wilt helpen met Photoshop, zou ik dat heel erg waarderen. Bewerkt: 23 november 2014 door KaiSkillzz Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Je vorige signature vond ik beter, maar dat je begint met Photoshop is altijd goed. Lijkt op een plaatje (uitgerekt?) met een schets/tekeningfilter er overheen, niet echt mijn smaak, maar goed Voor nu nog een 4/10, maar als je wat ervaring met PS hebt kan je veel beter worden! Ik kan/wil je best helpen met hulp en tips is PS Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Een van de mooiste signatures op het forum. Lekker solide, lekker simpel 9/10 Ik heb mijn mooie landschap weggehaald en er een afgrijselijk roors dier (Pink Panther) voor in de plaats gezet. Gewoon omdat het kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.