Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Een mooie tekening van jou. Ik kan niet helemaal zien wat het is alleen

7.5/10

Die van mij is gemaakt door ERRWINS

Geplaatst:

Leuke signature. Het verschil ik saturatie komt mooi uit, goed gedaan. Enkel de compositie is in mijn ogen een klein beetje zwak, dat zou ik anders gedaan hebben. Toch mooi hoor, Erwin, blijven verderdoen zo. :) 8/10

Geplaatst:

Vette signature. Het oogt allemaal heel strak en afgewerkt, geen schoonheidsfoutjes te bespeuren. Leuke kleuren gebruikt en ik vind de compositie met de dubbele streep doorheen je naam leuk gevonden. Ook is er wat diepte gecreëerd door die lightsource vanboven en een leuke pattern gebruikt. Niet veel op aan te merken, leuk idee en leuk uitgewerkt.

Een 8je :)

Geplaatst:

Jon-asses, die naam heb ik al lang niet gezien. Je signature doet het alleen niet. Buiten je badge's ofcourse. Which are nice. :v

Geplaatst:

Hehe klopt, ik kom nog eens even kijken hoe het hier is gesteld met de gfx scene. Jij hebt een interessante signature dus ga ik hem ook even raten.

Het eerste wat me opvalt is het kleurengebruik, erg opvallend en gewaagd maar toch mooi uitgewerkt. De diepte is ook best goed gedaan, mis alleen een beetje scherpte in de signature om het centrale punt er nog meer te doen uitspringen. De stijl vind ikzelf erg leuk en helemaal niet zo simpel, tekst is subtiel maar goed verwerkt en het ebruik van textures+brushes is goed uitgekomen. Het jammere vind ik rechtsbeneden die witte texture, verstoort de georganiseerde chaos wat. Al bij al zie je dat je talent hebt, 8,5.

Geplaatst: (bewerkt)

Schattig meisie natuurlijk. Al moet ik meer lachen om je avatar, omdat ik niet zo veel met mangazooi heb. :D Lettertype is wel echt nice 75/100

Nieuwe kerstignature, met wat oude elementen erin. De avatar van commando, commando als prisoner, de Nicola B letters die opgezet worden door bouwlui, de kerstvorm van commando, en natuurlijk mijn Pink Panther style van nu die de show steelt :puh:

Lekkere puinzooi dus :D

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Een erg mooie signature van Pink Panther, met wat andere elementen. En hij komt erg van pas tijdens de kerst! :tu:8/10

Geplaatst:

Imo een vreselijke band waar je mee dood gegooit word op tv. Ook het lettertype vind ik niet helemaal geslaagt. Verder ziet het er wel okee uit allemaal. 4/10

Geplaatst:

Kate Upton, ik ken haar helemaal niet, en het zegt mij niks. Grafisch is je signature ook niet al te best. 5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...