TheDutchWesley Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Niet origineel. R steekt te veel uit. Niet zelf gemaakt. Nee. 5 Reageren
1974 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Simplistisch, En enigszins leuk voor het oog 8 / 10 . Bewerkt: 9 december 2014 door 1974 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Een mooie tekening van jou. Ik kan niet helemaal zien wat het is alleen 7.5/10 Die van mij is gemaakt door ERRWINS Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Leuke signature. Het verschil ik saturatie komt mooi uit, goed gedaan. Enkel de compositie is in mijn ogen een klein beetje zwak, dat zou ik anders gedaan hebben. Toch mooi hoor, Erwin, blijven verderdoen zo. 8/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Vette signature. Het oogt allemaal heel strak en afgewerkt, geen schoonheidsfoutjes te bespeuren. Leuke kleuren gebruikt en ik vind de compositie met de dubbele streep doorheen je naam leuk gevonden. Ook is er wat diepte gecreëerd door die lightsource vanboven en een leuke pattern gebruikt. Niet veel op aan te merken, leuk idee en leuk uitgewerkt. Een 8je Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Jon-asses, die naam heb ik al lang niet gezien. Je signature doet het alleen niet. Buiten je badge's ofcourse. Which are nice. :v Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Hehe klopt, ik kom nog eens even kijken hoe het hier is gesteld met de gfx scene. Jij hebt een interessante signature dus ga ik hem ook even raten. Het eerste wat me opvalt is het kleurengebruik, erg opvallend en gewaagd maar toch mooi uitgewerkt. De diepte is ook best goed gedaan, mis alleen een beetje scherpte in de signature om het centrale punt er nog meer te doen uitspringen. De stijl vind ikzelf erg leuk en helemaal niet zo simpel, tekst is subtiel maar goed verwerkt en het ebruik van textures+brushes is goed uitgekomen. Het jammere vind ik rechtsbeneden die witte texture, verstoort de georganiseerde chaos wat. Al bij al zie je dat je talent hebt, 8,5. Reageren
1974 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Leuk idee voor een signature, de omlijning maakt het nog net even iets beter en de effecten zijn wel apart 8 / 10 . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Erg leuk, het is een eigen stijl en ook zelf gemaakt. Chapeau. 9/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 (bewerkt) Schattig meisie natuurlijk. Al moet ik meer lachen om je avatar, omdat ik niet zo veel met mangazooi heb. Lettertype is wel echt nice 75/100 Nieuwe kerstignature, met wat oude elementen erin. De avatar van commando, commando als prisoner, de Nicola B letters die opgezet worden door bouwlui, de kerstvorm van commando, en natuurlijk mijn Pink Panther style van nu die de show steelt Lekkere puinzooi dus Bewerkt: 11 december 2014 door NicolaB Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Een erg mooie signature van Pink Panther, met wat andere elementen. En hij komt erg van pas tijdens de kerst! 8/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Imo een vreselijke band waar je mee dood gegooit word op tv. Ook het lettertype vind ik niet helemaal geslaagt. Verder ziet het er wel okee uit allemaal. 4/10 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Heb niet zoveel met manga maar het ziet er wel mooi uit, ook het lettertype 7.5/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Een vreselijke sign, Ajax. Ik ben voor Feyenoord, dus ik kan het moeilijk mooi vinden. Grafisch wel goed, 3/10. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Kate Upton, ik ken haar helemaal niet, en het zegt mij niks. Grafisch is je signature ook niet al te best. 5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.