Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat een lelijke sign, het gaat over een band. Grafisch heel lelijk, want de tekst staat links en de afbeelding rechts. 1/10

Bewerkt: door aron24
  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Volgensmij is er iemand butthurt. :7

Anyway, ben niet zo weg van Kate Upton en erg duidelijk is de sig niet. Toch is het best een lekker wijf en zou de sig best goed zijn als die wat scherper en groter was. 4/10 + haar twee pluspunten maken het een 6/10.

Geplaatst:

Zoals ik al had gezegd mooie manga tekening met een proma lettertype. Ik ben alleen niet echt van de manga

Geplaatst: (bewerkt)

Zo te zien ben je voor Ajax en zijn je favoriete spelers: Arkadiusz Milik en Krkic Bojan. Ik ben zelf trouwens ook voor Ajax :puh:. Ik vind je signature er goed uitzien, maar vooral het lettertype spreekt me aan. 8.5/10

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Ik vind je Signature best wel mooi. Je lettertype is ook wel geslaagd. Maar ik heb geen idee wie die speler is. 8/10

Geplaatst:

Donker maar toch kleurrijk, weet niet wat 'daft punk' is maar het ziet er wel hipster uit (compliment)

Je krijgt van mij een 7,2 voor je signature :*D

Geplaatst:

Beetje klein, en ik denk dat gecentreerd beter zal staan. Natuurlijk wel twee extra punten (ha-ha) voor mrs. Upton :tu:

7/10

Geplaatst:

Ik vind het een hele mooie Signature, al ben ik helemaal geen Ajax Supporter. Grafisch vind ik hem super. 8/10

Geplaatst:

Meh. Tegevenvallend. De kwaliteit is niet zo goed, hij staat niet gecentreerd, hij toont (in mijn ogen) weinig of geen persoonlijkheid, en ik vind hem niet echt gepast voor op het forum. 4/10

Geplaatst:

Het design wat we van jou gewend zijn. Lijkt uber simpel maar als je goed kijkt zie je het perfect passende raster in de groene tekst. Ik ben overigens erg benieuwd hoe je andere stijlen evt zou oppikken though. 8/10!

Geplaatst:

Anime en signatures met betrekking tot anime vind ik altijd wel wat hebben, want ik vind anime altijd een mooie tekenstijl. Uiteraard past het bij je TU-lidmaatschap.

8,1/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...