Dizzee Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wel geinig, leuke border en achtergrond. Alleen de kleur ervan vind ik er niet zo goed bij passen.. Tekst is ook een beetje standaard.. 7,5/10 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Leuk design en goed kleurengebruik, ik geef je een 8.2/10 . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Mooie sig Jorge, ook die teksten die inelkaar overgaan zijn mooi, alleen ik had ze iets sneller laten gaan. Vet model staat erop.. 8/10 Bewerkt: 4 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Een mooie sig, mooie letters. Echt een coole sign. No comment! een 8,5/10 Hieronder: ________________________________________________________________________ Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wel mooi maar ik denk erg simpel. Maar ik haat het als mensen dat zeggen dus ik ga niet voor de keuze van ''hoeveel tijd erin zit''. Dus ik rate op de sig niet op de tijd of moeite. : Erg mooi, ik heb nog bijna nooit een sig van jou gezien Grove nou dit is de mooiste tot nu toe. Hij spreekt me erg hard aan. Ik geef de sig een 9. Succes verder met PS. Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Wel mooi maar ik denk erg simpel.Maar ik haat het als mensen dat zeggen dus ik ga niet voor de keuze van ''hoeveel tijd erin zit''. Dus ik rate op de sig niet op de tijd of moeite. : Erg mooi, ik heb nog bijna nooit een sig van jou gezien Grove nou dit is de mooiste tot nu toe. Hij spreekt me erg hard aan. Ik geef de sig een 9. Succes verder met PS. Thank is trouwens niet met ps gemaakt maar met Photo Impact 10 en paint voor rand En ik had er 1, maar dat was een bmw 5 serie met houtskoolkleur, daar kreeg ik een 8 voor Ik ga dit vaker doen, het spreekt me aan Voor de volgende rate die van Giorgo Bewerkt: 4 februari 2006 door Grove St. Reageren
Froop Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Je moet die van Giorgo nu raten. Ik kan je userbar niet als sig raten, maar ik rate hem wel. De donkere uitstraling past zeker bij het onderwerp, en de tekst en de glansboog ook. Het enige minpuntje is de auto. DIe heeft negatieve kleuren, wat je creatie verpest. Al om al is het niet veel commentaar, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik geef je nu een 7.5 Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 @Froop Het heeft zijn plus punten maar ook zijn min punten helaas. Ik vind het een mooie render. De ketting is ook mooi met dat licht op het laatste stukje. Woestijn achtige kleuren erbij, soort van zand achtig. Ik moet zeggen dat het er goed bij past. Hier en daar vind ik sommige plekken een beetje een saaie uitstraling geven, maar ik erger mij daar niet heel veel aan. Tekst vind ik meevallen, bij deze render of sig kon je misschien wel een aparte tekst gebruiken. Misschien richting thema arabisch. Ik vind deze wat te recht en normaal. Verder is het een knap staaltje werk. Cijfer = 7,6 Reageren
Achille Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Prachtig kleurgebruik, en mooi ingeblend! 9/10 rate mine Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Damn Achille. Je tech sigs gaan er echt op vooruit! Mooie orb, en de wires zijn zeer vloeiend. Sommige randjes zijn wel wat hakkelig maar echt storend zijn ze niet... 9/10 Rate mijn nieuwe. Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Zeer mooi Dizzee, jij gaat er ook met de dag op vooruit. Ook een mooi lijntje onder je tekst. Ik geef de sig een 8.5. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Simpel, maar mooi Giorgo.... Alleen voor de tekst 'Giorgo' zou ik het Eminem lettertype hebben gepakt. Verder is hij wel mooi. 8/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ziet er goed uit DP ! Mooie tekst, en het plaatje komt goed tot z'n geheel ... Reageren
Froop Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Een mooi logo, alleen -jamma heeft een zwart stukje, dat heeft P niet. Voor de rest een clean design. Een 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Echt super mooi Froop. Mooi geheel. Standaard text maar echt super mooi in je sig verwerkt. 9/10 Rate mijn huidige maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.