Twenty Eyes Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Erg mooi, erg modern. Een 9,5.(als hij een kleine border had van 1 pixel ofzo kreeg je een 10) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Weinig over te zeggen, op een positieve manier ... Simpel, maar goede kleuren, en een simpele maar mooie tekst! Een 8/10 ... Reageren
The Mafia Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Leuk bedacht en mooi lettertype 8/10. Rate mijn sig de bijlage! Niels Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik zie een streepje van een plaatje kom later met een goed plaatje Reageren
Achille Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Niet zo bijzonder alleen tekst had wel wat beter gekund.. 6/10 Reageren
Dizcid Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) zit er vet uit, de wire's vind ik wel wat minder maar ziet er nog vet uit. 9/10 edit: paar typ foutjes Bewerkt: 6 februari 2006 door dizcid Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Erg mooi alleen ik vind de bg was leeg. Miss nog een andere brush er overheen ofzo. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 7 wel mooi van dat techniek gedoe Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Erg mooi! zeer rustig en het lijkt makkelijk te maken, maar dat is het niet.... een 8/10 zeer goed! alleen: een andere lettertype zou leuker zijn Rate mijn, 1e echte sign. en graag tips erbij! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Heel mooi gemaakt, maar volgens mij niet met Photoshop Maar een 8/10 voor dit werkje. Rate mine. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik vind je achtergrond wat saai, overigens vind ik hem ook niet echt passen bij je plaatje. De tekst vind ik wel leuk staan, net zo als de border. Misschien kun je de volgende keer een andere achtergrond doen deze is me wat te ''zacht'' Ik geef je een: 7,3 Reageren
Dizcid Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ziet er leuk uit alleen de lettertype vind ik niet zo mooi. 8/10 rate de mijne het is wel me tweede tech sig Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Is dit je eerste? oordeling: ik vind hem niet speciaal, geen diepte en geen coole tech dingen... Maar voor de eerste keer erg leuk gedaan! een 6/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Volgens mij is het een wallpaper + text. Niet echt veel aandacht aan besteed. 5/10 Reageren
coz Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 speels , en toch strak .. lekker techy .. maar niet duidelijk of het nog iets voorsteld 8/10 (zal er bij voorbaad bijzeggen , neen dit plaatje hieronder lijkt inderdaad dat er niet veel tijd aan besteed om te maken , klopt .. het is gewoon een capture van een cutscene maar wél om die skin te maken die in het plaatje zit .. van een foto van mezelf een gtaIII skin gemaakt destijds ... en als ie niet redelijk lijkt had ik hem nooit gepost ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.