RobbertR Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Leuke sig. Mooi letertype. 8.1 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Jij hebt ook wel een leuke sig, starkiller. Dat kroontje is ook leuk, en mooi lettertype. Een 8/10. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 mooie sig General Lee. vooral die meidn (buffy dusz) ik geef m een 8,5 Reageren
Svenie Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) mooie kleuren maar wel wat leeg een 8 Bewerkt: 24 februari 2006 door svenie Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik vind bem lelijk gewoon een lelijke designe 5.0 Reageren
Gino Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 *signature was te groot* Tha gaming gang member Tha Render Team Weet nie of ik dat wel moet raten Ik rate wel als je een nieuwe hebt Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 G-ino . Jij kan wel beter hoor, ik weet dat je een lange tijd afwezig bent geweest en je vroegere sis waren beter. Je hebt gewoon de render geduplicate en geblurd en layer op Overlay (denk ik). Nou dat kan wel beter hoor. . Maar het lettertype is wel mooi, zo over laten lopen. Ik geef jouw sig een 7.5. Reageren
Eli R Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Tekst en plaatje, knap. 6/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Gaat wel, niet echt aantrekkend... maar geen fouten een 6,5/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 *signature was te groot*Tha gaming gang member Tha Render Team Weet nie of ik dat wel moet raten Ik rate wel als je een nieuwe hebt sorry jhe was te laat ikhad een signature Reageren
Froop Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Laten we dat off-topic posten nou niet doen. En raten als je geen sig hebt is ook nutteloos, dus laten we dat ook niet doen, want dan wordt het ook een heisa. Ik zie ook comments die in mijn ogen spam bevatten. Zo verpest je dit topic een beetje. Met die 'spam'posts doel ik op 'Leuk, een 9/10'. Als je tips geeft heeft de persoon op wie je reageert er meer aan. Ik rate die van Grove st. Het plaatje is opzich wel leuk, alleen de kwaliteit is slecht. Dat geldt ook voor je tekst. Desalniettemin hij is een beetje overbelicht, maar je ziet wel waar het om gaat. Ik geef je een 6.5 @mr.Vriecetti: Zou je ook onderbouwende kritiek kunnen geven? Je post komt bij mij nogal lomp over, alsof je wilt post-boosten. Bewerkt: 26 februari 2006 door Froop Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) wel aardig, 7,8/10 froop was me voor, de zijne geef ik 6,8 Bewerkt: 26 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Wel mooi voor jou niveau qua photoshop talent. Een 6,5/10. Tutorials zullen het vast goed doen! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 hmm.. hoe weet jij wat mijn photoshop talent is?? naja t zal wel.. overgens, ja ik heb nog nooit een torturial gelezen, want ik vind het zelf wel uit.. maar oke, meschien goede tip.. ik denk dat ik maar wat strenger moet gaan beoordelen (nu ik is naar cijfertjes van anderen kijk), De jouwe geef ik een 6,5 Er ken vind ik wel wat meer variatie is.. hij is namelijk vrij in de zelfde kleur..en dat maakt hem best saai Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Raten doen wij met opbouwende kritiek, en wij vertellen waarom we iets vinden! Er word hier door vele op deze manier gerate met alleen dit als post: wel oke 6/10. Ik zie dit gewoon als post-boost! Zie ik het nog een keer dan kun je een warn verwachten. Ik heb niet voor niks een gepinde topic over raten gemaakt in algemeen, en regels opgestelt in het showroom gedeelte. Leef de regels na! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.