Grove St. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Er kleur rijk en mooi gedaan, alleen het is een plaatje en dus makkelijk te maken. Een 7,4/10 wel mooi al die kleuren Ik heb wat gerot zooit met ps en dit kwam eruit. Niet te hardt zijn want het is men eerste keer dat ik die opties gebruik. Het moet eigenlijk hooggras voorstellen waardoor het licht naar binnen schijnt. Je bent dus een mier in dat grootte hoge gras Reageren
Eli R Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik vind em niet zo mooi, en ik kan er niks van uit opmaken, toch een 6/10 Reageren
King Room Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Wel mooi die sign:) 9/10 Reageren
*Tina* Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Echt vet mooi! Leuke Eminem sig. Heel leuk! Wat vinden jullie van mijntes? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hahaha grappig poppetjes, KUTGW! een 8 Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Op zich een mooie sig. Leuke achtergrond, alleen past de render hier niet echt bij. Een tekst erop zou ook wel beter gestaan hebben. edit: die staat er blijkbaar wel op, niet gezien sorry Je hebt de tekst ook wel leuk geplaatst, alleen een beetje te donker. 7.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Mooi gemaakt die render past echt bij die achtergrond Edit:je ziet de border maar op een paar plekken dus zeg niet je hebt geen border. Bewerkt: 23 maart 2006 door gta ripper Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Een border erbij had beter gestaan . Nee geintje, ik vind hem mooi compleet en niet al te druk. Ik ben niet zo'n fan van die rap-renders, maar alles ziet er goed uit. Mooi lettertype, en een goeie achtergrond.. Rate 8/10. Reageren
Achille Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Haha hij is wel leuk maar mooi is tie niet.. Als je motion blur doet probeer dan ook dat getal in - te doen. Zegmaar als je je eerste motion blur hebt gedaan Bv: 45 graden probeer dan ook -45 graden. Dat ziet er namelijk gelijk minder druk uit. een 6/10 Rate mine, Uitgebreid pls, niet mooi 8/10 bv. @Tales, nee sorry ik vind je nog te slecht voor IGFX Bewerkt: 24 maart 2006 door Achille Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Dit is dus ECHT Insane Gfx ik vind deze echt SUPER Achille. Mooie render, Achtergrond ALLES. Maar hoe heb je dat met die lijtjes langs je naam gedaan. Streepjes kan ik wel ... maar dat 'bolletje' in het midden. Rate 9/10 Edit, ik heb dus nog die sig. En kan ik maybe IGFX joinen ? Bewerkt: 24 maart 2006 door .Tales. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Tja, er valt weinig te zeggen over je huidige signature.. Enige dat ik kan zeggen is eigenlijk, grappig lettertype. Rate, 5/10. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Knap gemaakt! Alleen ik vind dat je de render te veel ziet. Edit:sorry twenty eyes was ik veregeten 8/10 Bewerkt: 24 maart 2006 door gta ripper Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Oftopic: Dat is geen echte rate hoor, je moet raten met een cijfer. Zie dit topic:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18000 Voortaan iets uitgebreider raten. ------------------------------------ Ontopic: Ik geef je sig een 8 Leuk lettertype en een mooie render. Dat lijnen effect achter de render is ook knap gemaakt. Ik vind de brushes alleen wat minder, je had de achtergrond beter met andere brushes kunnen maken. Zelf hou ik wel van dit soort sigs dus daarom geef ik je eenn 8. Reageren
Grove St. Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Stijlvol, leeg, maar toch afgemaakt. een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.