Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

@ Wazuup: Mooie signature. Ik vind vooral de klueren goed gedaan, en het lettertype van je naam is ook heel goed gekozen. Past goed bij het poppetje. :) Enige minpunt is voor mij dat het niet echt mijn smaak is; mij zul je niet snel met zo'n signature zien lopen. Toch blijf ik het een mooie vinden. Ik geef je sig een 8.5.

____________

Rate mijn Oblivion-signature maar. :) Nieuw topic aanmaken leek me niet nodig, was namelijk maar een klein kwartiertje werk. :puh: Ben er toch best tevreden over... Het straalt de rust uit die je ook echt tijdens het spelen tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je hem gewoon van het internet gehaald. Zo niet PM me.

Hij is wel grappig alleen niet mijn smaak. Toch jamer dat Pikachu opeens verschijnt)Had liever dattie naar je toe surfte) Een border was ook wel leuk geweest. En een +. vnd ik de tekst die past er goed bij.

6/10(Omdat hij van het internet is gehaald volgens mij. Anders 8/10)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind die schuine strepen aan de linkerkant echt perfect passen bij de sig echt prachtig en dan die logo er op

en die laagje licht is ook mooi om die man heen ik geef je een 8,5/10 rate mijn sig maar

barca37pf.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem een klein beetje simpel.

Als je met Photoshop werkt kan je nog proberen er een paar blurs en blending modes over te gooien.

Ik geef je nu een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel geinig, met dat bloed en dat geweer enzo, ik dacht dat'ie over iemand ging die je haatte of waarmee je ruzie had ofzo? :D Vette manier om op af te reageren :puh:

*EDIT: Cijfer: 7.5/10

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry GL deze sig vind ik echt niet leuk. Hij is veelste druk,de tekst is niet mooi,en er had nog een border omheen gemoetn vind ik. Toch nog een pluspunt vind ik dat geweer dat past wel bij de sig.

6/10

Edit:DP Was me voor. Dan die van Dp dn maar. Je sig is erg mooi vooral die Graffiti is mooi De effecten zijn ook gewoon erg mooi. 9/10

Bewerkt: door gta ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem best wel mooi

Die strepen passen best wel bij de rest en ik vind het ook leuk dat je een plaatje van een speler aan de linkerkant hebt staan

7.8/10

Niet te streng zijn he voor mijn sig ^^

Ik heb Photoshop net 10 dagen lol

Bewerkt: door Le MrG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...