Ice Banana Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 leuke 8/10 alleen de achtergrond vind ik vaag Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 De font is erg mooi maar ik vind die cape bovenin niet zo mooi omdat hij niet goed is uitgeknipt. 7/10 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Erg leuk gemaakt. Best wel grappig, wat alleen zo jammer is dat je signature zo klein/compact is. Nu lijkt alles zo opgeprot en niet supermooi. Als je hem zou uitrekken (als dat natuurlijk mogenlijk is ). Verder is hij heel mooi. 7,3/10! -- Wat vinden jullie van mijn allereerste sigature?? Bewerkt: 5 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 heel mooi, mooie render, vooral die met de bike, en de achtergrond sluit er ook heel mooi op aan zeer goed gelukt 9.5/10 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind deze er wat makkelijk uitzien, Filter>Render>Clouds met een groen kleurtje volgens mij, een plaatje erin, tekst erop en klaar. Probeer met effecten te werken zodra je dat doorhebt krijg je ook veel mooiere resultaten. Je krijgt een 7/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind deze er zeer leuk uit zien, maar Top Secret had er toch niet bij gehoeven? En zoveel afwezig ben je nou ook weer niet. Maar hij is wel mooi, een mooi lettertype uitgekozen. Ik geef je een 8/10. Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind hem wel mooi gemaakt, alleen de kleuren vind ik wat somber. Maar een 7,5 is hij zeker wel waard! Reageren
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Het idee vind ik wel grappig. Maar misschien had je ook nog wat leuks moeten doen met JA. Tja, wat je er verder er aan toe kan voegen, ik weet het niet. Met allemaal effecten zou het niks meer worden. 7/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Vind hem eigenlijk niet zo mooi, eigenlijk is het reclame voor het graphics team. Spijtig heb je geen gewone sig maar kom. 5.7/10 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) leuyke sig van lokeren leuk gedaan met de speler aan de buitekant! edit:8/10 thx gta ripper Bewerkt: 6 mei 2006 door ICE BANANA Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Ik vind em nogal saai. Het effect is wel leuk. 7/10 EDIT: ICE BANANA Je bent het Cijfer vergeten Bewerkt: 6 mei 2006 door gta ripper Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik vind hem leuk gedaan, zeker omdat je nog een beginner met photoshop bent. De custom Shape zit er goed op en de kleuren passen goed bij de render, maar ik kan geen border zien en dat vind ik jammer. Ik geef je een 7.5/10. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik vind het opzicht wel een leuk plaatje. Alleen na een tijde kijken zag ik dat General Lee op z'n arm stond. Dat vind ik er nep uitzien, en de kleur en font ook. 7/10 _____________________________________ Ik heb een ramdom sig, dus er komt een ander plaatje wanneer je hem vernieuwd (niet altijd, gewoon nog een keer vernieuwen). Het zijn er maar 2, je mag ze ook allebei raten. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik vind ze Dr erg grappig uitzien! 1e:Leuk dat die pinguin aan het vissen is. 8/10 2e:Tjah ik vind deze een beetje op een game look hebben. maar dat [Name] is echr vreselijk 7/10 Reageren
Juice Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Goede techsig. De spiegeling in de 'Bol' heb je goed uitgewerkt. Alleen waarom heb je die 'bol' en die 'strepen' niet dezelde kleur gedaan? Ik geef je een 7,6 voor je signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.