Juice Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik vind em niet echt mooi. Het is volgens mij alleenmaar een plaatje en tekst.(Volgens mij ook zonder effecten) Toch staat ie me wel een beetje aan.7/10 Ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegt. Ik vind hem nogal kinderachtig... ik geef je een 7/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Juice, qua kwaliteit zit jouw sig natuurlijk heel mooi inelkaar, gave render en een mooie achtergrond.. Maar hij begint een beetje saai te worden, maak eens wat nieuws joh. Rate 8/10. Btw, ik heb mijn allereerste sig weer in gebruik genomen, omdat ik hem toch wel mistte. Hij is gemaakt door .Levi.! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 @ Ronald, Juice is ook een hele lange tijd afwezig geweest he !. En hele mooie Sig. Ik geef je (.Levi. ) een 9/10 voor. Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Je hebt die sig gemaakt met een tutorial van Alias he? Over de sig zelf: Ik vind de achtergrond wel bij de render passen. Alleen de tekst had je in een ander kleur kunnen doen. Geel/oranje-achtig zou wel mooi staan. En ik vind de render maar raar ingeblend. 7/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Die achtergrond is zeer vet, en ook de render is in orde. Alleen die X bij je naam is niet zo mooi. Totaal krijg je een 8.9/10 Reageren
deagle Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem wel lekker. Maar niet echt zo mijn smaak. Waarom? Iets te druk en de kleuren niet zo mooi. (mijn smaak) 8/10 Bewerkt: 13 mei 2006 door Nicsan Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik weet niet wat het voor moet stellen, maar ik vind het erg wazig en de tekst vind ik ook niet zo mooi. Ik geef je een 5.6/10. Reageren
Juice Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Sorry, ik vind deze niet zo mooi. Ook de tekst vind ik nergens op slaan, maarja, dat is mijn smaak. En daar komt niemand aan Ik geef je een 6,5/10 voor je signature. Reageren
XboxGta Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Jij hebt al een tijdje dezelfde sig maar daarom is het geen mooie hé... -Mooi prentje -Goede effecten -Lettertype kon mss wel wat beter... XboxGta Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik vind hem niet zo mooi(tekst en dat tekentje) 6.4/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik vind hem er wel relax uitzien! Vooral aan de rechterkant.. een 7/10 Sorry, ik vind deze niet zo mooi.Ook de tekst vind ik nergens op slaan, maarja, dat is mijn smaak. En daar komt niemand aan^_^ Ik geef je een 6,5/10 voor je signature. De tekst slaat zeker wel ergens op, zoek maar eens het filmpje op van de Chapelle's Show: Samuel Jackson Beer. Dan snap je vast wel waar het over gaat Reageren
Juice Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik vind hem er wel relax uitzien! Vooral aan de rechterkant.. een 7/10Sorry, ik vind deze niet zo mooi.Ook de tekst vind ik nergens op slaan, maarja, dat is mijn smaak. En daar komt niemand aan^_^ Ik geef je een 6,5/10 voor je signature. De tekst slaat zeker wel ergens op, zoek maar eens het filmpje op van de Chapelle's Show: Samuel Jackson Beer. Dan snap je vast wel waar het over gaat Ja dat zal best wel eens kunnen, alleen ik vind zulk soort gewoon niet grappig. Reageren
Daan007 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Leuke sig Juice, De render en de background passen goed bij elkaar allen vind ik de font niet zo mooi 8/10 Bewerkt: 14 mei 2006 door .::Coca Cola::. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Opzich is hij wel mooi alleen ik vind die background niet bij de auto passen. De tekst is wel erg mooi! 7,5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik vind hem wel leuk, maar misschien kon je er nog wat verschillende blending modes en blurs bij doen. Ik geef je sig een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.