Giorgo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) De achtergrond vind ik netjes. Ook is je tekst niet mis. Maar dat logo is meer Tech Style (Strak). Probeer de Opacity iets te verlagen, Nieuwe Layer en een Grunge Brush erover en dan op Overlay ? Dan krijgt het meer een ''oudere'' stijl net als de achtergrond. Bewerkt: 15 mei 2006 door Giorgo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Tja, ik kan hier geen beoordeling over geven. Kom eerst maar terug als je een signature hebt aangeschaft. Reageren
Juice Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Tja, ik kan hier geen beoordeling over geven.Kom eerst maar terug als je een signature hebt aangeschaft. Tja, er zal toch iemand verder moeten met dit topic De signature van General Lee: Ik vind hem echt prachtig. Mooie kleuren, mooie render (). Alleen te tekst had wel iets duidelijker gemogen. Daarmee bedoel ik 'Tara' Een 8,4/10 voor jou. Bewerkt: 16 mei 2006 door Juice Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Erg mooie sign. alleen probeer weer iets anders, deze heb je al zo'n 6 maanden... Miss. meer effecten, ander font en je naam eronder. een 7/10 Reageren
Juice Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Erg mooie sign. alleen probeer weer iets anders, deze heb je al zo'n 6 maanden... Miss. meer effecten, ander font en je naam eronder. een 7/10 Ik was heel lang afwezig, en nu heb ik het druk met school enz. Ik ben nu bezig met mijn site en designs voor mijn site, dus dit kan nog wel ff wachten denk ik. Rate trouwens die van Grove St. maar hierna. Niet die van mij. Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Oke, Juice... Nu jou.... Owneej Die van Grove! het logo ziet er goed strak uit, maar toch mist er iets! Probeer iets meer 'perfectie' en blending options erin te zetten! En hij linkt door naar je forum over James Bond, de signature zelf heeft totaal niet z'n styl! KUTGW Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Oke laat is zien. Ik vind hem apart in een leuke manier. Al die getallen ja dat heeft wel wat. 7/10. Reageren
Daan007 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 leuke sign. Het past goed bij je naam en de licht blauw en wit staan goed bij elkaar 8/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Een pop-out sig met een rode auto, waar heb ik dat eerder gezien? Hij is leuk gedaan, alleen vind ik de tekst niet zo mooi gedaan en is de achtergrond een beetje saai. Maar voor de rest, goed gedaan! Rate 7/10. Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Leuke sig.. Mooie kleuren gebruikt en font aleen jammer dat je render er niet mooi op past of staat 9/10 Dynamic Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Weer iemand met geen sig. Je moet hier alleen maar posten als je een signature hebt. Zo niet, dan moet je hier ook niet posten. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Mooi sign. alleen een kwestie van de kleurentinten veranderen. Dus meer effecten erin. Nu is het een 7/10 waard. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Prachtige signature. No Comment 10+ Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 best mooi alleen beetje kaal had wel iets in gemogen een 8.5 de foto is scherp Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Dit is nou al de zoveelste keer dat ik geen signature zie. Dit begint echt vervelend aan, he is toch niet zo moeilijk? Schaf eerst een signature aan en dan kun je hier posten. Sorry, ik wil geen mod lijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.