DaBeast Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Die geef ik een 7entje. Ik vind dat er wat meer blending optios op mogen... Kan iemand deze even raten? (als dat niet meer mag, sorry... Vroeger mocht het wel...) *Signatures verwijderd* Greetz >>> Door .Levi.: Lees de eerste bericht van dit topic! Geen signature showen, hier gaat het alleen om je huidige signature.<<< Edit:Sorry, niet gezien, is ook al een tijdje geleden dat ik hier was... Vroeger mocht het wel... Deze is de originele: Mijn signature is aangepast . Rate Greetz Bewerkt: 26 mei 2006 door dabeast Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 De achtergrond is leuk, groot minpunt zijn de oranje letters/streepjescode. Ik denk dat het in de kleur van die groene letters op de achtergrond veel beter staat, en ook vind ik veel te groot. De render is mooi, lekker brutaal zegmaar, misschien nog een beetje inblenden, dan past het nog beter.. Overall rate; 6,5/10. Reageren
Achille Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Dit vind ik een hele mooie sig.. Ik heb er niets op aan te merken. Alles past bij elkaar en brengt het tot 1 goed geheel je mag er trots op zijn 9/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik vind het een hele mooie aparte signature. Alleen dat Sharpen effect vind ik op sommige plekken een beetje teveel van het goede. De tekst vind ik een beetje te dicht op elkaar, 7/10 ------------------------ Als iemand mijn signature wilt raten, vraag ik hem niet om te raten qua effecten (hij is erg simpel). Maar of je nog tips hebt. Dus of je het een pakkende tekst vindt. Dus als je deze signature ziet, dat je geintresseerd raakt (in de Custom Shape Story). Bewerkt: 26 mei 2006 door Ferre Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind dit mooi gevonden een puzzel! Hij is inderdaad vrij simpel maar dat is helemaal niet erg hoor! Het lettertype vind ik ook redelijk goed passen, het is een sig die tot verleiding moet zorgen. Mijn score: 9/10 Mijn sig is gemaakt door RobertGTA dus dank aan hem voor deze sig! Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 mooi maar een beetje dezelfde kleur, en een beetje simpel. 7.3/10 Reageren
Froop Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Qua verhouding met het publiek klopt de speler niet als je spreekt over formaat. De achtergrond is ook van slechte kwaliteit. De opacity van het logo had wel op 100% mogen blijven, maar ik vind het deel daarachter wel goed bij de kleuren passen. Ik kom nu uit op een 6.7. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Zoals altijd een erg strakke signature. Hij is wat leeg maar de de effecten vullen dit op. Erg netjes 8.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nette signature, er zitten een hoop effecten in zo te zien, of niet? De tekst rechtsbovenin vind ik niet zo mooi, maar dat maakt de tekst op de (container?) weer goed. Ik geef je een 8.1/10. Reageren
malukub0oy Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Mans echt Gruuuweeeelllijjjjjkkk je houd volgens mij wel van superman of niet? je maakt echt goede pics daarom vind ik deze sig een 8.7 waard!! doeidoei en nu de mijne Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Mooie signature malukub0oy. Ik vind de achtergrond wel een beetje druk en de de balk waar de tekst in staat verpest het een beetje. Misschien als je die balk weghaalt en de tekst ergens anders neer zet? Ik geef hem een 8/10. Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Die sig vind ik GeiL . Net alsof hij klaarkomt .Of alsof hij gaat ontploffen. Mooi cartoonachtig,net superman . Goede render,mooie blend opties, goede tekst keuze. Overal score: 9.2/10 Greetz Reageren
KillerR Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) die streepjescode past er totaal niet bij. 7/8 Bewerkt: 26 mei 2006 door KillerR Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Het is een rommeltje, alles overelkaar en door elkaar. 5/10 @GL hieronder: Ja dat is inderdaad een lens flare Bewerkt: 26 mei 2006 door Wazuup Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ook een mooie signature Wazuup. Wat ik wel jammer vind, zijn die blokjes, daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. En die lichtbol boven zijn hand, zat die er al in of is het een lensflare? Ik geef je een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.