Silverwing Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 De kleuren zijn een beetje eentonig, maar ik vindt het wel een leuke sig, alles past goed bij elkaar. 8,2/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Gave sign Silverwig De kleuren passen allemaal goed bij elkaar en de witte bruch is ook mooi 8/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik vind hem een beetje leeg eigenlijk, wat heb je allemaal aan je signature gedaan? Ik zie alleen een schoen en een logo, maar wat voor effecten zitten er in? Ik geef je een 7/10. Reageren
Dizcid Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik vind hem erg grappig vooral met 50 cent erin en de achtergrond vind ik ook vet met die andere rappers. alleen vind ik het jammer dat je naam op zijn hoofd staat. 8/10 Reageren
KillerR Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Mooi effect. maar verder is ie een beetje leeg terwijl dat helemaal niet erg is. 8/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Mooi maar een beetje onduidelijk(niet het geval voor mij) en het linkerdeel van de naam zie je niet zo goed. Maar toch mooi hoor 8.4/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem niet zo mooi, vooral als ik kijk naar de strepen links op de signature, misschien dat je die kan weghalen, verder is deze signature wel goed, ik geef je een 7/10. Bewerkt: 30 mei 2006 door General Lee Reageren
Achille Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Je hebt vandaag al een keer gepost nog geen 4 uur geleden -.-' Mwah tis erg simpel.. sorry maar vind het niet mooi.. Het is erg paars sorry general lee maar dit is niks... Maarja ben ook niet beter gewend dus voor jou 'standaards' is dit wel een 6je waard.. ' Edit: Lol hij begint gelijk op msn te schelden dat ik me ma mag neuken enzo omdat ik zijn designs niet mooi vind wuhauhahuha Bewerkt: 30 mei 2006 door Achille Reageren
P-Jamma Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Vind je Sig niets speciaals Achille... Een Render, met een aantal Effecten... En je hebt weer een Sig... Sorry maar ik vind 't niks.. Het lijkt alsof er een "Ruis" doorheen zit, dit verpest 't ook een beetje.. Misschien is het als zand bedoeld? Trouwens, Je mag in dit Topic 2X per Dag posten... Of daar nu 4 minuten of 4 uur tussenzit .... Bewerkt: 30 mei 2006 door P-Jamma Reageren
Achille Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ojee kan je er niet tegen dat ik gie generaal lee niet goed rate? Zoo jullie zijn echt gwn zielig... Maarja zal ik jou sig eens raten.. Ook heel erg simpel, stelt al helemaal niks voor.. Tis gwn te triest voor een cijfer... Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Niet echt mooi je sig veeste vel gesharpened. 6/10. Praat ff normaal achille en hoe je nu dot is Gewoon te zielig. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Ojee kan je er niet tegen dat ik gie generaal lee niet goed rate?Zoo jullie zijn echt gwn zielig... Maarja zal ik jou sig eens raten.. Ook heel erg simpel, stelt al helemaal niks voor.. Tis gwn te triest voor een cijfer... Waar de fuck slaat dit nou weer op? Kinderachtige Faggot... Je hebt niet eens verstand van Graphics.. Je bent gewoon een Internet Wanksta.. Ik post gewoon mijn mening, en wat heeft General Lee hiermee te maken? Zeker teveel gepest op school? Of misschien misbruikt door je vadertje? Zoek ergens anders aandacht.. Nu je bek houden en weer Ontopic gaan.. Edit: Ben niet eens de enigste die vind dat je een Loser Sig hebt.. Bewerkt: 30 mei 2006 door P-Jamma Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Aaah Damn Achille... Sorry maar ik vind je écht een loser om zo te raten.. Ik zie je bijna NOOIT serieus raten. Daarom zal ik eens het goede voorbeeld geven klein kindje Internet Gangsta... PJ: Hij's erg goed gelukt en er zitten mooie effecten in Tony Montana... Ook de achtergrond is mooi gedaan. Past goed bij Tony... een 9/10 Kijk zo rate je nou Achille, moeilijk he... Reageren
Achille Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Laat maar zitten godver ook Wat boeit mij het wat jullie van me denken @gl als je me zo slecht vind waarom smeekte je dan eerst of je bij insane GFX mocht? Bewerkt: 30 mei 2006 door Achille Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Zwak zwak zwak.... Maarja, ik zal wel weer is Back on Topic gaan... Je sig is wel mooi.. maar door dat effect lijkt het net of hij als Gif opgeslagen is in Paint.. een 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.