Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind het er eigenlijk een beetje kaal uitzien. Verder vind ik het wel leuk dat het aan een counter verbonden is. Maar iets meer opmaak had wel mogen zijn. :$ Ik geef je maar een 6/10. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Mooie kleuren combinatie's auto past er bij lttr type zit goed 8/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Mooi, mooi font ook. Miss. was het in kleur mooier geweest. Toch een 7.8/10 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 wel fun die rex, ehm een 7 van mij Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik kan het niet echt mooi vinden, de letters zijn niet mooi erop gezet en de achtergrond is gewoon een standaard plaatje, ik denk dat je dit hebt gemaakt met Paint 5.5/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Een erg mooie sig de font is mooi en de achtergrond ook Wel jammer dat de kleuren niet bij elkaar passen maar het stoort niet Je beste sign ooit !! KUTGW 9/10 EDIT: PS , Zou ik mogen weten welke brush het is (PM het me maar als je wilt) Bewerkt: 8 juni 2006 door Daan007 Reageren
Thabit Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Leuke sig, ziet er goed uit. Zomer in de bol hea! 9/10 (!) Reageren
-Roy- Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ziet er leuk uit! Mooie achtergrond en je render staat er ook goed in. Misschien wat tekst erin? 8/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 mooi maar ik vind het een beetje te leeg 9/10[/font] Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo Ontopic Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij 8/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Grappige signature, alleen vind ik die fade-out niet zo mooi.. Een leuk kleurtje voor de tekst zou ook beter staan denk ik. Maar voor de rest leuk bewerkt. 6,5/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Mooie signature Ronald. Alleen vind ik de groene rand er om heen niet mooi, misschien dat je dat achterwege had kunnen laten, en de tekst gewoon ergens in de signature zetten. 8,5/10. Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo Ontopic Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij 8/10 Er staat toch niet in de regels:'post om de x posts met een andere signature' dit topic is bedoelt om een ander zijn sig te raten en niet om 568x van sig te veranderen, toch?? De tekst is wat te licht maar dat is ook alles wat er fout aan is, 9.3/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Pitbull ik vind je sig niet echt erg mooi.. Dat effect met je render vind ik wel leuk staan in het Voetbalveld. Alsnog het blijft erg moeilijk om zo'n sig te maken. 7/10(Tja ik doe mn rate nu hoger dan ik je ervoor gaf maar ik ben wat wijzer geworden met PS enhet bleek een erg moeilijk onderwerp te zijn) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Mooie signature gta ripper. Ben je ook al in voor het maken van babes signatures? Ik vind de achtergrond mooi, misschien had je daar wel nog wat effectjes aan kunnen toevoegen. Je tekst ziet er wel goed uit, en die render maakt het helemaal af. Ik geef je signature een wel verdiende 8/10. ---------------------------------------------------------------------------------------------- @ Froop hieronder, het lijkt inderdaad wat korrelig, misschien heb ik iets te veel sharpen gebruikt. Dus daar zal ik de volgende keer wat beter opletten, de tekst vond ik zelf wel mooi, maar ik zal naar nog betere fonts gaan zoeken. Bewerkt: 9 juni 2006 door General Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.