Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het er eigenlijk een beetje kaal uitzien. Verder vind ik het wel leuk dat het aan een counter verbonden is. Maar iets meer opmaak had wel mogen zijn. :$ Ik geef je maar een 6/10.

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Ik kan het niet echt mooi vinden, de letters zijn niet mooi erop gezet en de achtergrond is gewoon een standaard plaatje, ik denk dat je dit hebt gemaakt met Paint

5.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Een erg mooie sig :D

de font is mooi en de achtergrond ook

Wel jammer dat de kleuren niet bij elkaar passen maar het stoort niet

Je beste sign ooit !! KUTGW

9/10 ;)

EDIT: PS , Zou ik mogen weten welke brush het is (PM het me maar als je wilt)

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst:

Ziet er leuk uit! Mooie achtergrond en je render staat er ook goed in. Misschien wat tekst erin?

8/10

Geplaatst:

Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo

Ontopic

Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi

De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij

8/10

Geplaatst:

Grappige signature, alleen vind ik die fade-out niet zo mooi.. Een leuk kleurtje voor de tekst zou ook beter staan denk ik. Maar voor de rest leuk bewerkt. :)

6,5/10.

Geplaatst:

Mooie signature Ronald.

Alleen vind ik de groene rand er om heen niet mooi, misschien dat je dat achterwege had kunnen laten, en de tekst gewoon ergens in de signature zetten. 8,5/10.

Geplaatst:
Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo

Ontopic

Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi

De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij

8/10

Er staat toch niet in de regels:'post om de x posts met een andere signature' dit topic is bedoelt om een ander zijn sig te raten en niet om 568x van sig te veranderen, toch??

De tekst is wat te licht maar dat is ook alles wat er fout aan is, 9.3/10

Geplaatst:

Pitbull ik vind je sig niet echt erg mooi.. Dat effect met je render vind ik wel leuk staan in het Voetbalveld.

Alsnog het blijft erg moeilijk om zo'n sig te maken.

7/10(Tja ik doe mn rate nu hoger dan ik je ervoor gaf maar ik ben wat wijzer geworden met PS enhet bleek een erg moeilijk onderwerp te zijn)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie signature gta ripper.

Ben je ook al in voor het maken van babes signatures? :puh:

Ik vind de achtergrond mooi, misschien had je daar wel nog wat effectjes aan kunnen toevoegen.

Je tekst ziet er wel goed uit, en die render maakt het helemaal af. :D

Ik geef je signature een wel verdiende 8/10.

----------------------------------------------------------------------------------------------

@ Froop hieronder, het lijkt inderdaad wat korrelig, misschien heb ik iets te veel sharpen gebruikt.

Dus daar zal ik de volgende keer wat beter opletten, de tekst vond ik zelf wel mooi, maar ik zal naar nog betere fonts gaan zoeken.

Bewerkt: door General Lee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...