Anaconda Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Hallo ik ben hier nieuw en zou graag het Old English font willen hebben. Als je het font hebt zou je die naar me kunne sturen via MSN. Als je me zou willen helpen PM me dan even. Ik zou het echt heel erg op prijs stellen Reageren
tha game freak Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Welkom bij gtaforum! Je kan bij dafont kijken voor fonts of 1001 fonts voor fonts. Als je een lettertype bedoeld waar rare bloemen in voorkomen(enigste resultaat!) is hier de download. *KLIK voor download* Btw dit hoort hier niet echt thuis,meer bij ''computer'' of bij ''sounds,movie en arts'' Bewerkt: 16 november 2005 door tha game freak Reageren
kamperpoort Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik heb de lettertype vorige week nog gedownload ...www.vakx.com-interactief-downloads-old english Reageren
Anaconda Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Heej hartstikke bedankt. Ik zocht hier al iets van een week naar Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Bedoel je niet het San Andreas font? Dat lijkt namelijk veel op Old Englisch maar het heet anders, namelijk 'Diploma'. Je kan hem in de gtagames database downloaden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.