Jump to content

GTA2 Editor, wie raakt er wijs uit als beginner?

GTA2 Editor?  

69 leden hebben gestemd

1. 1. Kan jij goed werken met GTA2 Editor?

• ja, een makkie
      22
    • ja en nee
      11
    • niet echt
      11
    • totààl niet
      18

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, als je het eenmaal daar hebt zoals ik is het érg makkelijk...Maar dat is wat de editor betreft, als je het nu over scripten had... :Y:D

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Het is enigste verschil is dat de gedownloade versie wat makkelijker draait op XP, voorderest zijn er geen verschillen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gaat wel. Heb al een kerk gebouwd maar computer is gecrashd. Heb nu XP en daar doet hij het niet. Dus afgelopen met mappen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik maak maps voor Unreal Tournament (1999) dus ik ben wel wat ge-mod gewent. maar dat scripting is moeilijk. Dat hoeft niet bij UT. er is wel uit te komen maar ZO veel tijd heb ik nou ook weer niet.

Geplaatst:

Ik neem aan dat je geen Unreal Tournament maps maakt met de GTA2 Editor..? :clown: GTA2 mappen is stukken eenvoudiger dan mappen voor FPS/TPS spellen waar je echt moet modelen. GTA2 bestaat uit allemaal identieke vormen. Wie vroeger met een blokkendoos heeft gespeeld, kan mappen voor GTA2.

Geplaatst:

ik kan met GTA 1 alles van de kaart veranderen van hoe de autos reiden tot tunnels enz. maar met gta 2 kon ik zelfs de map niet laden wand dan kreeg ik niets dus ik ben er nooit uit geraakt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...