Damos Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 mij zus heeft vanmiddag de sims 2 naxchtleven gekochy (had de sims 2 al) maar het instaleren lukt niet op 13% geeft hij de melding : er is een fout opgetreden met het kopieeren van package1. ofzo. weet iemand het foutje help please Reageren
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Misschien een vuiltje of krasje op de CD, beetje schoon maken en nog een keer proberen lukt bijna altijd. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 En als het dan nog niet werkt,mischien terug brengen anar de winkel,met bewijsje,dat je eht daar gekocht hebt,en hij niet werken wilt Krijg je ofwel nieuwe cd,ofwel nieuw game kiezen,ofwel geld terug Reageren
Juice Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik weet het denk al.. Heeft ze The Sims 2 Studentenleven ook? Ik denk dat The Sims 2 CD-rom niet helemaal goed geinstaleerd is. Probeer is van het begin af aan te installeren: Eerst The Sims 2, daarna The Sims 2 Studentenleven (als ze die heeft), en daarna The Sims 2 Nightlife. Als het je nog niet lukt kun je me altijd PB'en! Succes! Juice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.