Little Mister Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik heb een originele versie en een gemodde versie van SA. Maar nu heb ik perongeluk op die originele TXD's veranderd. Dus, heeft iemand die files? Bedankt! BTW, omdat in het overige hulp forum niemand antwoord geeft, (volgens mij stond hij daar ook niet goed) zet ik hem hier. Dus, ik heb problemen om petjes te doen. Ik wil iets precies in het midden krijgen zoals, LA op de voorkant. Maar hij gaat gewoon rondom de pet. Als iemand iets weet hoe je dit moet doen en het mij zegt, bedankt! Reageren
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Welke txd's heb je nodig? Ik wil ze met plezier voor je zoeken hoor. En over dat petje, volgens mij ligt dat aan de UVmap. Maar daar heb ik geen verstand van . EDIT: zie in je titel de txds al, ga nu zoeken. EDIT2: hier zijn ze http://rapidshare.de/files/7727757/hoodyag...nitgrn.zip.html Bewerkt: 16 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 En dan geef ik nu maar antwoord op je 2e vraag Dit komt omdat er maar 1 helft is van pet in de txd, en dan komt die rond om de pet, ook aan de achterkant, omdat dit zo is gestopt in de textuur, je kan hier niks aan doen, of je moet hem zo laten, of gewoon helemaal niks Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Bedankt voor de reacties en de files! Maar ik heb plaatjes gezien waar bijvoorbeeld, "Compton" opstaat of, de A van Atlanta. Die in het midden van de cap staan? Maar als het echt niet kan zal ik dat maar moeten accepteren Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Reageren
Upstream Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Bedankt voor de reacties en de files! Maar ik heb plaatjes gezien waar bijvoorbeeld, "Compton" opstaat of, de A van Atlanta. Die in het midden van de cap staan? Maar als het echt niet kan zal ik dat maar moeten accepteren Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Als je zo'n download ziet, waarin de A in het midden staat, download die gewoon en pas die aan. Want met de orginele pet zal het je niet lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.